Giriş Kayıt

Giriş

TrForce

Guardians of the Light ve Colossus guildlerimizde sizleride aramızda görmek isteriz.
Guildlerimize katılmak için Darth Malgus Server'ında bulunmanız ve sitemize üye olmanız yeterlidir.

Enson Forum Yazıları

  • Görüntülenecek mesaj yok

Günün Programı

Perşembe, 28 Mart 2024
No events today

Gelecek Program

Entinlik Yok

BAŞLIK: Tanklar için ip uçları

Tanklar için ip uçları 9 yıl 4 ay önce #153

  • Vinmar
  • Vinmar Kullanıcısının Avatarı
  • ÇEVRİMDIŞI
  • Administrator
  • Gönderiler: 99
  • Teşekkür Sayısı: 79
  • Başarı: 8
Swtor tanklar için bir takım ip uçları

Taunt
Swtor'da diger MMO oyunlarına göre farklı çalışmaktadır. Taunt edilen NPC kısa bir süreliğine taunt edene döner süre doldugunda ise genelde 6 saniyedir, ençok tehdidi kim saglamıssa NPC ona tekrar döner. Bu süre zarfında taunt edenin tehdit listesinde en üste çıkması gerekmektedir aksi halde NPC tutulamaz.

En çok yapılan hatalardan biri NPC ye saldırmadan önce taunt kullanmaktır, bu sizi aldatır ve yeterli tehdit olusturmanızı engeller unutmayınki taunt kullandıktan sonra size NPCyi size dönmeye zorlar ama yaratmıs oldugunuz tehdit degizmez ve mega dps ve/veya healer yaratmıs oldugu tehdit ile liste basında kaldıgı sürece NPC yi elinizden alır. Bu durumda ikinci bir tauntunuz olan AOE taunt u kullanabilirsiniz ama yeterli tehditi olusturmamanız durumunda, iste basınız gerçekten belaya girer cooldownda NPC size dönmeye zorlayak bir yetenek en azından 45sn boyunca kalmadıgından dps/heal inizin öldügünü görürsünüz.

En iyi herzaman figth'a taunt kullanmadan yüksek treat getiren yeteneklerinizle baslamanız tank formunda oldugunuzdan emin olun bir çok yeteneginiz normalin çok üstünde tehdit yaratıyor birde Hilt Strike , Force Breach vb. yetenekleriniz yüksek tehdit olusturur mümkün oldugunca kullanın. Çok acil bir durum olmadıgı sürece ya da Tank swap dısında taunt kullanmayın. Asagıdaki tehdit listesinin bir örneği yazacam rakkamlar uydurmadır :)

Player A Tank
Player B DPS
Player C DPS
Plater D Heal


Listede bu sekilde oldugunu
sürece durum yoktur
NPC tank haricinde
başka bir oyuncuya dönmesi
A Tehdit 10000C Tehdit 10320
C Tehdit 9000A Tehdit 10220
D Tehdit 7300D Tehdit 7500
B Tehdit 5000B Tehdit 6233

Yukarıdaki tabloda göründügü gibi Tank A oyuncusu NPC yi Taunt ettiginde 6 saniye onun üzerindedir 6 saniye sürede yeterli Tehdit olusmaz ise C oyuncusuna geri döner.

Figth'a Başlamadan Önce Yapılması Gerekenler
  • Alanı iyice gözlemleyin
    "Örneğin bazı NPCler üzerinize atlar ve sizi kısa bir süreliğine stun eder böyle bir NPC gördüğünüzde ranged yerine gurubun içine doğrudan girmeniz size yardımcı olacaktır.
  • Healer, DPS ve Tank arkadaşınızın tamamen hazır olduğundan emin olmadan başlamayın.
    "Healerınız bir önceki figthda çok kaynak kullanmıs olabilir izin verin kendisini toparlasın"
  • Eğer operasyonda iseniz diger tank arkadaşınızla devamlı heberleşin "Swtor'da bazı NPCleri bazı tank classları ile tanklamak daha kolaydır ayrıca arkadaşınızın cooldonw sürelerini öğrenin bu da size tank arkadaşınızın durumu ile ilgili ne zaman dahil olup olmayacağınız hakkında bilgi sahibi olmanıza yardımcı olur.
  • Tanklıyacağınız yer hakkında yeterince bilgi sahibi olmadan tank olarak katılmayın.
    "Durduğunuz yanlış bir yer sizin fırlatılıp düşmenize, DPS, Healerınızın üzerine tükürülmesine ya da kaçırdığınız bir tank swap'ın tank arkadaşınızın ölmesine, bütün Raid'in elektriğe kapılıp kızarmasına neden olur. Lütfen internet üzerinden yeterince bilgi var okuyun, izleyin yeterince bilgi sahbi olduğunuzda başlayın.
  • Tankların bir yığın cc, knockback, armor dBuff yapan skilleri vardır yeteneklerinizi öğrenin rasgele basmayın. "Örneğin bir tane stun edilebilir bir NPC DPS inize saldırıyor yapacağınız iş dps e guardlayın,tauntlayın size tehdit yaratmak için 6 saniye süre verir tehdit yaratamamışsanız ki yaratamamışsanız yetenekleri kullanmada bir yanlışlık yapmışınızdır 6 saniye dolduğunda tekrar dönerse cc atın dpsde guard olduğundan yaratığı tehditde azalacaktır NPC zaten ya ölür yada size döner dönmese bile ölmek üzeredir"
  • Guarding, guardlanan oyuncu size 15m durduğu sürece %5 demage reduction alır ama unutmayın zaten yeterli tehditi oluşturmuyorsa hasarda almayacaktır yani kısacası boşuna guardlamış olursunuz mümkün olduğunca guardınızı tehdit oluşturan oyuncudan bir diğerine değiştirin, untauntable durumlarda ençok dmg alan oyuncuyu guardlayın ki healerlarınızın işi kolaylaşsın
  • User interfaceden Target of Target'ı aktif hale getirin Bunu yapmaz iseniz NPC nin kime saldırdığını bilemezsiniz ve bu daha önce antlattıklarımın bir anlamı kalmaz :)
Son Düzenleme: 9 yıl 1 ay önce yazan Vinmar.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: Rymorea, Redye, Heavyjohn, Idonhaim
Sayfa oluşturma zamanı: 0.382 saniye

Kara Liste

Ortak kara listeye ulaşmak için buraya tıklayın

Üyelik Şartları

Üyelik Şart ve Koşullarını okumak için tıklayın