Giriş Kayıt

Giriş

TrForce

Guardians of the Light ve Colossus guildlerimizde sizleride aramızda görmek isteriz.
Guildlerimize katılmak için Darth Malgus Server'ında bulunmanız ve sitemize üye olmanız yeterlidir.

Enson Forum Yazıları

  • Görüntülenecek mesaj yok

Günün Programı

Pazartesi, 30 Kasım 2020
No events today

Gelecek Program

Entinlik Yok
Hoş geldiniz, Ziyaretçi
Kullanııcı Adı: Şifre: Beni hatırla

BAŞLIK: IZAX in Gods from the Machine Operation VM

IZAX in Gods from the Machine Operation VM 2 yıl 1 ay önce #1299

  • Hileyn
  • Hileyn Kullanıcısının Avatarı
  • ÇEVRİMDIŞI
  • New Member
  • Gönderiler: 19
  • Teşekkür Sayısı: 7
  • Başarı: 1
1 PERSPEKTİF VE AÇIKLAMA
2 Faz 1
3 Faz 2
4 Faz 3
5 Faz 4
6 Faz 5
7 Faz 6
8 YAMA DEĞİŞİMLERİ
GAME UPDATE 5.9 İLE DEĞİŞİKLİKLER

PERSPEKTİF VE AÇIKLAMA

Bu kılavuzda gösterilen stratejiler, Aeon ekibinin haftada 1 kez Izax HM öldürmesini sağlamak için kullandıkları stratejilerdir. Bu mücadele karmaşıktır ve takıma sunulan bulmacaları çözmenin birçok yolu vardır, bu nedenle bu belge bu dövüşte kullanılabilecek tüm stratejiler hakkında kapsamlı bir rehber olmayı amaçlamamaktadır. Bazı alternatif stratejiler rehberde açıklanabilir - ancak diğer pek çokları kaçırılacaktır. Patronun rehber hafta-1'ini yazmakla ilgili sorunun bir kısmı, savaşı daha kolay hale getirebilecek başka birçok stratejinin ortaya çıkmasıdır. Bu rehber, kavgaya yaklaşmanın sadece bir yoludur, içinden geçmek için adım adım bir yol olması amaçlanmamıştır. En kayda değer eksiklik, tam açıklamaları olan debuff ve buff ekran görüntülerinin eksikliğidir. Bu kılavuz, Izax VM'de tahliyenin ilk ayında (5.8 ile 5.9 arasında) takımların ilerlemesine yardımcı olmak için hazırlanmıştır, bu yüzden bir rehber yayınlanmada bazı avantajlara ihtiyaç duyulmuştur.

Bu harika bir mücadeledir ve bu rehberin çeşitli takımların dövüş boyunca ilerlemesine yardımcı olabileceğini umuyoruz.

Oyuncu rolleri için semboller:




Faz 1



Kavga, bir tank haricinde grup halinde başlar. Patronun yukarıda gösterilen elipslerin merkezinde son derece küçük bir isabet kutusu vardır. Patron, normal aralıktaki yakın dövüş saldırılarına maruz kalabiliyor, ancak grup, ilk hızlı vuruş için ribaunt almaya çalışıyorsa, patronun hit kutusunun ortasındaki 5 metrede olması gerekiyor. Bu alan patron tarafından indirilen sarı aoe tarafından engellenir. Bu aoe oyuncuya hasar verir, ancak su birikintisinden gelen hasarı arttırmaktan başka bir etkisi yoktur.

Tanklar, tüm gruptaki sweat sayısını azaltmak için pozisyonları değiştirmelidir. O agresif olduğu tarafı yutuyor. İki tank ters yönde takla atmadıkça yan değiştirmez. Bu aşamada alternatif swipe'lar için birkaç strateji vardır:

1. Statik tank değişimi - tanklar basitçe ileri geri takla atıyorlar. Bu kötü bir fikir olduğunu düşünüyoruz çünkü grup ~% 70 hasar alır ve şifacıları aşırı yüklenir ve onları dps yapabilmeleri için tutar.

2.Tanklar, gruptaki swipe'ları en aza indirmenin yanı sıra birden fazla yığını almamalarını sağlayan hareketli bir desen geliştirir. Ekibim genellikle bu deseni kullandı: 2 sağ, 1 sol (grup), 1 sağ, pound, 2 sağ, indüksiyon, 1 sol, geri dönüş, 2 sağ, 1 sol, 1 sağ.

3. Tanklar ortadaki su birikintisi içinde durup "peynir" tereyağı yapabilir. Tokat AOE açıkça su birikintisinin dışındadır, bu yüzden bir tank bir istifte peynir yapmak istiyorsa, patronu yanlarına tutturun ve tokatın dışarı çıkması sırasında su birikintisine doğru yürüyün. Bu, tankların sadece su birikintisi tarafından uygulanan 1 debuff yığınını alması için yapılabilir.
Tanklar için bir yan not olarak: Tank, tankın yan tarafındaki herhangi bir tarafa kaydırılır, böylece doğru kaydırma yerini sağlamak için tankın, ataşmandan önce konumlandırması gerekir. İki yığına ulaşmak, savunmadan bağımsız olarak oyuncuyu öldürecektir. Bu aşama “indüksiyon” dışında DPS için bir ayrıştırmadır. indüksiyon, ~ 4 saniye süren ve NiM TFB'den gelen 3 istif swirliesine benzer hasar veren bir AOE'dir. Bu kişinin odaklanmasının yanı sıra ölmekten sakınmak için bir savunma kullanması gerekecek. Bu enerji tabanlı bir AOE saldırısıdır - bunun için yararlı olan bazı savunucular, enerji kalkanı, kolto aşırı yükü, kuvvet kamuflajı, kuvvet hızı, ölümsüzdür. Bu tip savunucular her seferinde kullanılmalıdır. Bazen (yaklaşık 4.5 saat süren progresyonda yaklaşık 2 kez) şifacılardan uzaktayım ve herhangi bir başka savunmama sahip olmama durumunda zararları azaltmak için bir tank adrenalini bir merc dps olarak kullanırdım.

ndüksiyon size zarar verirken, zarar vermezsiniz, ancak yetenek düştükten sonra, 4 saniyeliğine 2 kez hasar vermenize izin veren kırmızı bir tutkalı alırsınız, bu kez bir miktar patlaması için kullanın. Dps tutkunu üzerinde tam çalışma süresi elde etmek için indüksiyon sonunda prekast olmak yaygındır. Ben ds nerf zamanını offheal (merc / sorc), yığınlar oluşturmak veya bir autocrit işlemek için kullanırım. Bir patates olmayın ve içine patlama

Aşama 1'in sonunda patron sizi tekmeleyen bir oyuncu yapar. Birisi indüksiyona sahipse, odanın ortasından soldaki direğe (patrona bakarken) vurulmak için kendilerini konumlandırmalıdırlar. Grup odaya çalınmalı ve diğer tank odaya çalınmalıdır.

Faz 2

Birincisi ve en önemlisi: Faz 2, iyi idam edildiğinde bile iyileşmek çok zordur, bu yüzden savunmacıları kullanma konusunda tembel olmayın.



Öncelikle, iyileşmek, atmak, yığın oluşturmak, vb. İçin 5-10 saniyelik kesinti süreniz var. Patronun platformun altına düşmüş olması. Takım, çevrelere cevap vermek için kendilerini konumlandırmak için merkeze doğru hareket etmelidir.

Bu aşama aşağıdaki sırayla tekrarlanır:
1.Çevreler ve spawn ekler
2.Patron Kalkanı düştü

İki daire görünecek ve giderek daha küçük olacak. Merkez çemberi birleştiğinde bir çok şey yumurtlar. Ekip aşağıdaki şekilde yayılmalıdır:

- İki daire görünecek ve yapmış daha küçük olacak. Merkez çemberi birleşmesi bir çok şey yumurtlar. Ekip tarafından yapılan yayılma:
- Tank 2: DPS ile dether droid ve ankor droidini takın.
- MDPS: Tether droidine zarar vermek için yeterince yakın olun, ancak tank dramadan sersemlemeden önce ona zarar vermeyin. Tether droidini öldür ve ardından dübeli demirine taşı.
- RDPS: Kendinizi dübeli droidin dış halkasına konumlandırın, kirişler size rastgele karşılanacaktır ve grubu ayırmak istemezsiniz. Benzer şekilde tankın bağlanmasını bekleyin.
- Şifacılar: RDPS'ye benzer şekilde, yüzüğün dışında durun ve şifa / offDPS'yi kullanın. Çember çok sayıda eklediğinde, çoğalır.


DPS önceliği:
1. Tether droid (3-4 gcds almalı)
2. Çapa demir droid yakmak (~ 10 gcds almalıdır) Çapa yakarken, büyük bir füze grup üzerinde ateşlenmeye başlayacak - bu% 60-80 hasar yapar çünkü bunun dışında olmak zorunludur. Eğer çapa yaşıyorsa, sizi füze yarıçapının içine geri çekecektir. Çapayı öldürdüğünüzde, füze bölgede patlamaz.

Rdps ve şifacılar: çapayı yakarken, patronun nerede olduğunu görmeye bakın (farklı kenarlara doğru hareket eder ve patronun pozisyonuna göre dps / iyileşme yerleri atamanız gerekir) ve kendinizi atamak için hazır olursunuz. enerji küre ve platformun merkezine doğru hedefliyoruz. Eklemek için ~ 3 gcds almalısınız - şifacılar daha az gerekebilir. Enerji kürenizi, tankın odanın ortasına kadar götürdüğü amplifikatör droidine yöneltin. Dps gövde kesici droidler. Amplifikatör droid patron çekip kalkan ve kalkan kırmak için hızlı bir şekilde art arda 3 kiriş gerekir.

Tankın bir tether'e ihtiyacı olacak - bunlar droidlerle doping ediliyor. Tanktan başka biri ipi alırsa, onu depoya geçirmelisiniz.

Patronu ışınladığınızda, kalkan düşer ve gövde kesici droidleri hariç tüm ekler. Patronu bırakabileceğin tek zaman bu. Patronu düzelene kadar yaklaşık 10-15 saniyen var. Patron yeniden kalkan ettikten sonra, takımı odanın ortasına doğru çevirir ve platformun altına düşer.

Artık iyileşmek için 10 saniyen var, kalan gövde kesici droidlerini öldür, bir sonraki droid seti için yeniden konumlandır


Patronu% 79'a kadar dps yapana kadar durulayın ve tekrarlayın, ardından 3. evreye geçin. Ekibimiz fazı itmek için 3 kalkan alır. Faz 2, Revan HM'nin 1. katına benzer, orta derecede yüksek bir iyileşme kontrolüdür. Demir droid ve ankor droid dps de DP de NiM Konseyi sonunda Brontes tezahürü yanması ile karşılaştırılabilir orta yüksek bir patlama dps kontrol edilir.

ROLES IN THIS PHASE

Tank 1: Bir amplifikatör droidini alıp ortama alın. Diğer amplifikatör droidini diğer şifacıların enerji alanının dışına ayarlayın. Patronda agresifliği korumalısın. Revan HM'de acı çekmeye benzer bir hasar verecek mavi halkalar bırakacaksınız. Amplifikatör droidine kaç tane ışın vuruşu aldığınızı hesaba katmak sizin işinizdir - bunlar amplifikatör droidinin debuff çubuğunda görüntülenir. Kendinizi amplifikatör droid ve patron arasında konumlandırın. Tank, amplifikatör droidinde agro bulundurmalıdır. Bu normalde basit bir alay daha fazlasını gerektirir.

Amplifikatör droidinin dökümünü keserseniz, amplifikatör droidinin deşarjını yerden doğrusal olarak ilerlemeye zorlar - tankın amplifikatör droidinden hasar görmesini önler. Bu saldırı (kesintiye uğramış olsun ya da olmasın) yığınları amplifikatörden bir büyük ışına boşaltır. Bu ışın patronun kalkanını 3 veya 4 yığında kırıyor. Amplifikatör 5 istif alırsa patlar. 3 istifler kırılmayı engeller ve patronu tahrip eder, 4 istifler patronlara ek zarar verir.

MDPS: Gövde kesici droidleri öldür ve hasarı önle. Tank 1'e çok yaklaşmayın.

Tank 2: Haritanın yanında ve şifacı enerji alanının önündeki diğer amplifikatör droidlerini alın. Bu hasarı gruptan uzaklaştırın. Patronda 1. veya 2. en yüksek aggroyu korumanız gerekecektir, böylece aynı zamanda iz bırakacaksınız, gruptan uzak tutmalısınız.

Herkes: Amplifikatörlerin enerji küreleri tarafından şarj edilebileceğini ve amplifikatör başına 1 - yığınlarını arttırmaya devam eden diğer amplifikatörlere deşarj edilebileceğini unutmayın. Harita üzerinde görünecek ve hareket ettirmek için ~ 5 saniye izin verecek daha küçük füzeler (çapa droid de füze benzer) olacaktır. Hasarlı iseniz
Bunlara göre, tüm kaynaklardan aldığınız zarar miktarını artıracak “adaptif şarapnel” adlı bir debuff alacaksınız.



-
Tether droids (sarı üçgen) - bu bireyin ve zincirin bu gruplara saldırması - gruplar halinde ürettikleri zaman, dps'nin onları odaklayabilmesi için bunların hepsini offtank'ta çetelemek en iyisidir. Döküm sona erdiğinde hemen başka bir oyuncu kadrosuna başlar ve en yüksek aggroya sahip kişiyi takas etmeyi unutmayın. Bu ekler az miktarda sağlık var ve ~ 15 toplam dps gcds ölmelidir. Tether droid öldürüldüğünde, toplanacak ve savaşın geri kalanında mekaniği yürütmek için kullanılabilecek bir “tether” bırakıyorlar.

- Çapa droidleri (turuncu üçgen) - sadece 2. aşamada gerçekleşir - sizi ölü olana kadar bir alana çekerler. Etrafından çalınabilir (özellikle onları platformdan çıkarırsanız hoş olur).

- Enerji küresi (açık mavi üçgen) - amplifikatör droidlerini şarj etmek için kullanılabilen zemin boyunca doğrusal bir aoe yayar. Doğru şekilde yerleştirildiyse, bu eklerin her biri tarafından sadece bir oyuncu bölünecektir. Onlardan gelen dtps oldukça düşük, sadece 8 saniyede bir ateş ediyorlar.

- Makeshift amplifikatör droidleri (kırmızı üçgen) - enerji alanlarından alınan şarjları arttırın. Bu adamlar atışlarını şu anda işaret ettikleri yöne doğru zorlamak için kesintiye uğrayabilirler. 4. Aşamada, droid takviyesini şarj etmek ve zırhı izax'dan çıkarmak için kullanılırlar.

- Gövde kesici droidler (yeşil üçgen) - bu droidler ~ 7k dps yapar. İyi bir sağlık oranına sahipler ve aoe saldırılarına% 90 oranında hasar indirimi var. Bunları hızlıca ekleyen tek hedef için önemlidir.

ALTERNATİF STRATEJİLER

Faz 2, muhtemelen gruplar arasında en değişkenlik gösteren faz olacaktır. Bir amplifikatör droidini (2-yığınlarda 1. amplifikatör) çekmek için bir enerji drone kullanmak ve 2-yığın amplifikatör droidini başka bir amplifikatör droidine (3-stack) çekmek ve daha sonra bu patrona vurmak mümkündür. Bir tankın tek başına bu tamirciyi yapması mümkün. Her iki tankın da ön enerjili dronlar üzerinde tamirci çalıştırması da mümkündür, bu yüzden bir tanesi hata yaparsa, diğer tank muhtemelen başarılı olacaktır. Bu amplifikatör droidlerden birinin, kablonun içine doğru bir 4-istifleme girişimi için yükseltilmesi amacıyla sırt enerjili dronlara Rdps veya şifacılar atanabilir.




Bu strateji mdps'lere çalışmak için çok daha fazla alan sağlar çünkü Izax'tan düşen çemberlerden veya amplifikatör droidlerinden ateşlenen kirişlerden tank parçalanmasını önlemek zorunda kalmazlar.

Faz 3

Patronu% 79'a bastığınızda, patron başka bir geri dönüş yapar ve platformun altına düşer. Büyüleyen hiçbir daire yok. Grup çapında geniş bir nuke için yaklaşık 10 saniyeniz var. Tüm oyuncular tam olarak iyileşmeli ve ortada toplanmalıdır. Patronu yeniden ortaya çıkarır ve bir omni topunu vurur - bu bir yetenekli yetenek ve saf hasara yol açar. Savunma maddeleri herhangi bir hasarı azaltmayacaktır. O, her bir sağlığınızın toplam% 70'ini alan bir dizi büyük hit ile sizi vuruyor. Dps ve şifacılar patrona doğru hareket etmeli ve kalkanını düşürmeye başlamalı. Tether droids doğmadan önce muhtemelen 3-5 gcds alacaksınız.

Omni topun hemen ardından, iki tane droid yumurtlar. Tank dışı, sersemletmeyi almak için alaya alamaz.



Tutmadan kaçınmak için diğer tüm oyuncular dış çember üzerinde olmalıdır. Dps sırayla leashing aşağı odaklanmalıdır. Grubum en yakın eklenti ile başlar ve geri kalanları temizlemek için saat yönünde ilerler. Grubumuzdaki merc şifacıları bunlara agresif olmayı ve yansıtmayı kullanmayı seviyor - ancak indüksiyon dışarı çıkıp bu kişiyi canlı tutabilen tek bir şifacı varsa bu problemli hale gelebilir.

Tether droidleri öldürüldükten sonra, 3. evrenin sonraki adımında mekaniği uygulayan iki kişi, ölü tether droidleri tarafından atılan ipleri toplamaya ihtiyaç duyacaktır. Bu aşama, TFB'de savaşan korkulukların ciphas kalkanına benzer bir ayrıştırma / kesme fazıdır.



1. Dps Izax, kalkanının düşmesine kadar - kalkanı, vuruşlarına müdahale etme yeteneğiniz tarafından düştüğünü bileceksiniz.

2. “Şarj omnicannon” kanallarını durdurmak için dps ve tankları koordine edin. İlk aşamada, her kanal omnicannon şarj tutkunu üzerine 2 yığın ekler. Bu soytarı 100'e ulaştığında, suçlamaları bırakacak ve grubu silecek.

3. Izax yeniden havalanacak, ancak takımı devre dışı bırakmayacak - kalkanı tekrar bozulana kadar patronu durdurmaya devam et. Ekip, omnicannon yığınlarına dikkat etmeli.

4. Izax yeniden havalanması, ancak takımı devre dışı bırakmayacak - kalkanı tekrar bozulana kadar patronu. Ekip, omnicannon yığınlarına dikkat etmeli.

Faz 3'ün ikinci basamağı tüm dps, tank 2 ve şifacı 2 için ilk aşamaya çok benzerdir. Tank 1 ve şifacı 1 ek bir tamirciyi yürütmek zorunda kalacaktır. Üç yeni “müttefik”, “elektriksiz bypass kanalı”, “konektör droid” ve “baypas borusu” olarak adlandırılan spawn ekliyor.

Güçsüz baypas borusu, haritanın köşesindeki pilonlardan birinde doğacaktır. Bir baypas borusu, ilkine bitişik başka bir pilon üzerinde doğacaktır. Bağlayıcı droid odada bir yerde doğacak. Tank 1 ve şifacı 1, iki faz arasındaki bağlayıcı droidin ilerletilmesi için bir önceki evrede tether droidleri tarafından atılan tiryakileri kullanmalı ve son olarak da bağlayıcı droidini bir bypass kanalına bağlamak için bağlarını kullanmalıdır.

Dikkatli olunan bir kelime: bu aşamada indüksiyon çağlayanı devam edecek ve dps onların debuff'larının farkında olmalı ve savunmacıları buna göre kullanmalıdır. İki takım üyesi, dize droidleri tarafından atılan ipleri toplayıp tutmalı ve kısa süre içinde ihtiyaç duyulacaktır.





Kanalları konektör droid ile bağladıktan sonra, tank ve şifacı dişlerini kaybedecek ve tankın 1 ve şifacı 1 kanal tamircisini yürütürken, takımın öldürdüğü önceki iki droid droidinden yeni iplikçiye ihtiyaç duyacaklar. Bunları toplayan iki ekip üyesi, onları tank 1 ve şifacı 1'e göndermelidir. Tank, patronun kesme / dps rotasyonuna atlamalıdır.

Pilonlardan birinde parlak bir düğme görünecektir. Bu, 1. fazın daha önceki yinelemesinde ortaya çıkan aynı bombadır. Patron 1 için önemlidir (biz normalde bu şekilde faz yürüyüşünü kullanmak için bir büyücü şifacı kullanırız). 80 yığın.

Aşama 3'ün üçüncü aşaması, önceki aşamaların adımlarında adım başına bir mekanik eklenerek devam eder. Şimdi 4 yumru droid, şimdi 4 spawn.

ank, bir taunt alay kullanırsanız, stun tüm 4 tether droidlerden alabilir. Artık dps'in her birini ayrı ayrı odaklamaya çalışmak için droid'leri döndürmesi gerçekten önemlidir. Zincir, offtank'tan ayrılacak ve anında bir sonraki en yüksek tehdite bağlanacaktır.


İki set boru, spawn ekler ve tank 1 ve şifacı 1 tarafından ele alınmalıdır.





İki bomba da direklerin üzerinde görünecek. Bunların aynı anda aktive edilmesi gerekmez, birbirinden bağımsız olarak etkinleştirebilirsiniz. İkinci bombayı kanalize etmek, patronu 3. fazın dördüncü adımına itmeye zorlar.

Grubumuz bazen, patronun% 65'inde bir kez bomba basmayı tercih eder, böylece 4. aşamada kullanılmak üzere başka bir grup tifti alabiliriz. Patronu, sağlığın% 65'inde kullanırsanız, Bir sonraki adımda sağlığını% 59'a kadar itin.

3. adımda bombayı kullandıktan sonra, çevre üzerindeki zemin (dış halkadaki pilonlar arasında) elektriklenmeye başlar. Bu ~ 20k hasarın kene yapar ve "aptal" olarak nitelendirir ... içinde durmayın. Dört iplikçi droid yumurtluyor, ama hiçbir bağlayıcı droid yumurtlamayacak. Tether droidleri öldür ve bir sonraki aşamaya geçmek için patronu dps.



Faz 4

4. aşamada, 1 enerji küresi, 4 amplifikatör droid yumurtlar ve 1 dug dermen artar, bu eklerin bir özetini ve droid droidinin tanımını burada verir.

- Enerji küresi (açık mavi üçgen) - başka bir eklemeyle bloke edilebilen zemin boyunca doğrusal bir aoe yayar. Doğru şekilde yerleştirildiyse, bu eklerin her biri tarafından sadece bir oyuncu bölünecektir. Onlardan gelen dtps oldukça düşük, sadece 8 saniyede bir ateş ediyorlar.

- Makeshift amplifikatör droidleri (kırmızı üçgen) - enerji alanlarından alınan şarjları arttırın. Bu adamlar, aşama 2'deki 4. aşamadaki yığınlarını tahliye etmek için kesintiye uğrayabilirler, dördüncü droid'i şarj etmek ve zırhı izax'dan çıkarmak için kullanılırlar.

- Augment droid (kırmızı bulut) - bu droid, hasarınızı, enerji küresi veya derme çatma amplifikatör droidleri tarafından uygulanan yığın sayısıyla gerçekleştirir. Yeşil bir aura, şarj edilmediğinde droidin etrafındadır, kırmızı / mor aura ise, şarj edildiğinde droid etrafındadır. Bu droidin 3 yığın kadarı olabilir - ilk kez "on" (açık) duruma getirmek için 1 yığın tüketir, ancak daha sonra serbest olarak yeniden şarj olur. Droid şarj edildiğinde, gruptaki kişiler tarafından yapılan tüm hasarlara% 300'lük bir tutturma sağlar. Ek yığınlar, buff zamanlayıcıya süre ekler. Her yığın, buff zamanlayıcısına altı saniye ekler. Yığınlar sırayla aşağı doğru sayılır, örneğin:



1. Droid'e 4 yığın uygula

2. Droid “açık” durumuna getirilir (1 yığın tüketir)

3. Droid altı saniye sonra 3 yığın (% 300 dps buff) alır

4. Droid’in yığınları 2 yığına (hala% 300 dps buff) düşebilir

5. Altı saniye sonra, droid’in yığınları 1 yığına düşer (yine de% 300 dps buff)

6. Sonraki altı saniyede droid 2 yığın alır

7. Droid şimdi 3 yığında ve tam 18 saniyelik bir buff zamanlayıcıya yeniliyor.

Dps biri dug dopdosu patron doğru ve daire içinde tam olarak kalabilmesi için patron droid sürükleyin gerekir. Farklı gruplar bu mekaniği farklı şekilde yürütecekler, ancak grubumuz droid ve Izax'taki meraklıları yönetmek için bir tank kullanıyor.

Izax'in zırhı amplifikatör droidlerinden suçlanarak kırılabilir. Bu debuff'lar, dug dugundaki buff tamircisine benzer şekilde çalışır. Izax'taki debuff'ları uygularken, zırh kopuşunu uygulamak için 1 yığın kaybedersiniz ve her zaman ek yığın, zırh debuff süresinin süresini uzatır. Tüm seviyelerde debuff, patron için% 300 hasar açığı sağlıyor.

Bu meraklılar, hedeflerine tam olarak son verilinceye kadar aynı seviyede debuff kuvvetini korurlar. Eğer Izax şu anda zırh debriyajına sahip değilse ve bir amplifikatörden 4-yığın atışla vurulursa droid 3-stack, gruptan alınan% 300 ek hasar alır. 12 saniye sonra, tutucunun 1 yığınında olması durumunda, zırh debuffı hala patronun yaptığı tüm hasarlarda% 300 dps kazanç sağlar.

Dps, bir amplifikatör droidine ateş etmek için enerji alanını kullandığı sırada izax üzerinde ayrıştırma işlemine başlamalıdır. Amplifikatör droidinden alınan atış, bir başka amplifikatör droidine çekilebilir ve şarj 4 istifte olana kadar ardışık olarak zincirlenebilir. Bu noktada, patron veya droid droid deşarj edilmelidir. Grubumuz ilk önce droid droidinde kullanmayı tercih ediyor.

Bu aşamada, büyük miktarda gövde kesici droidler oda boyunca ortaya çıkar. Tank 2, bunların tank 1'de toplanmadığından emin olmalı ve dps'e doğru huni yapmalıdır. Dps, bu noktaları öncelikle nokta yayılma atakları ile aşağıya doğru eklemelidir. Patlama sınıfları bu aşamada patronu tünel etmeli, nokta özellikleri patronun üzerine noktalar koyar ve grubun altında veya altında toplanan eklere yayılır. Bu, nokta sınıflarının patronu serbest bırakmasını gerektirebilir, ancak dps, indüksiyon çağlayanı tarafından hedeflenmedikçe, dop ile doldurulan alanı terk etmemelidir.

Şifacı 1 ve şifacı 2, tank 1'deki iyileşmeyi korurken olabildiğince dps yakınında durmalıdır.

Tank 2, dairelerin patron agrolarından gruba ayrılmasa da mümkün olduğunca dps'e yakın kalmalıdır. Gövde kesici droidler, faza kadar büyük miktarlarda (bir seferde en fazla 6) doğacak - patenti ~% 34'e düşürmek için aşamayı itmelisiniz.

Patron, 4. aşama sırasında yeniden yerleştirilecek ve buff'ın hareket etmesi gerekecek. Bu süre zarfında, tankın bir dizi tutucuyu droidin droidine boşaltması gerekebilir. Dps ve şifacıların tankın işini zorlaştırmaması, tankın işini zorlaştırmak için çok önemlidir - çünkü tank 1 hala sizi çağırıyorsa , ihtiyacı olan 5 saniye için hala kal ve sadece odaklan. Patron yaklaşık 10 saniye boyunca platformun altında kalır, aceleniz yoktur. Bu yer değiştirme süresi de grubu indüksiyon kaskadıyla silmek için kolay bir yer. Bu geçiş sırasında debuff'larınızı izlemek için çok dikkatli olun.



Patronu 4. aşamada zorladığınızda droid, enerji küresi ve amplifikatör droidleri ile birlikte despawns. Bıraktığın her hangi bir kesici aletle sıkıştın. Onları öldürün ve 5 aşamasına geçiş için hazırlamak için odanın ortasına toplayın.

Lütfen unutmayın - amplifikatör droidleri kullanmak sıklıkla gruba zarar veren bir patlamaya ve eklemeye neden olabilir - herhangi bir amplifikatör droidinin debuff zamanlayıcısının ötesine geçmesi tavsiye edilmez.

4. Aşamada amplifikatör droid yönetiminin modelini açıklamak için daha fazla detay gereklidir - güvenilir kılavuzları göstermek için bu kılavuz ile bir video yayınlanmalıdır.

Genel durum, tankın, tüm amplifikatör droidleri amplifikatör droidleri üzerinde ateşleme yapma yeteneğine sahip olmasıdır. Platformun ortasındaki enerji küresi, 8 saniyelik aralıklarla inşa edilen en düşük yığınlar ile amplifikatör droidinde çekim yapacaktır. Izax üzerindeki zırh kırılmasının yanı sıra dug üzerindeki dps tutkunu üzerinde maksimum çalışma süresi elde etmek için bu ışını amplifikatörlerle yanıtlamak ve yönlendirmek de tankın sorumluluğundadır. En büyük öncelik durumdur.

1. Amplifikatörün tutucuyu almasını sağlayan droidin droidine 4'lü bir sıra oluşturun, 2. ve 3. amplifikatöre yönlendirin. Amplifikatörün arkasında duran tankın kirişten hasar görmesini engeller.

2. 2. rastgele vuruştan 2 yığınını Izax'a sıralayın

3. Patronları patron üzerinde tutmak için sırayla art arda gelen droid gruplarından sonraki 3-yığın atışları sıralamaya çalışın.

4. Patron hareket ettiğinde, üzerine yığın eklemek için dronun statik tutulmasını istediğinde ara
Buff

Amacı, patronun ışınlanması ve zırhını kırarak yumuşak zinde kalmak (Izax'tan gelen gruptaki füzeler) tutmak için gerekli olan ajitasyonda droidin% 100 uptime sahip olmasını sağlamaktır - ama dövüşü ayarlamamanız gerekir. her bir tutkunu. Bu, rolle rahatça karşılaşmanız gereken dövüşün bir parçası - oyuna giren belirli bir miktar RNG var - ancak birkaç saat sonra uyum sağlayabilmeniz için hafif bir RNG formu. fazda ilerlemek. Bu süre boyunca, dps baskınları indüksiyonla silecek ve şifacılar zaman zaman gövde kesici droidler tarafından silinecek - her iki durumda da dps sınıfları ile deneme yapmak zorunda kalabilirsiniz, her iki durumda da bu aşamada ilerlemek için bolca zamanınız olacak. dövüş ve kalıpları öğren.



Faz 5

Faz 5 geçişi bir yerleştirme tamircisidir.

Izax zeminin altına düşer ve kalan droidleri temizlemek ve platformun ortasında yeniden konumlandırmak için ~ 10-15 saniyeniz vardır. Kameranızı daire içine çevirin ve havada ufukta yaklaşık 45 derece tarayın. Bir daire içinde uçan izax görmelisiniz. Bu aşamadan dolayı bu dövüş için “mesafe ile ölçek isim levhaları” seçeneğini kapatmak yararlı olacaktır. Patronun isim plakasına sahip olduğunuzdan ve uzak bir yerden okunabileceğinden emin olun.

Herhangi bir zarar görmemek için koştuğunuz şebekenin ortasında olmanız gerektiğini unutmayın, bir füze isabetinden% 55 hasar alırsınız ve belirli bir süre için iyileşmenize izin vermeyen bir debuffı alırsınız. Bu hasarı iyileştirmek imkansızdır.

Patron 9 ızgarası göründüğü gibi 8 füze ateşleyecektir. Bu füzeler platformun zemininde zorlanmış bir ızgara ile sıraya girer. Örneğin

Izax'ın kuzeyde olduğunu varsayalım. Izax 8 füze ateşledi. Şebekenin sol alt tarafındaki füzelerdeki parlak boşluğu görüyorsunuz, füzeler platformdaki ilgili alana inecek. Platformun ön soluna geçiyorsunuz. Sen ölmezsin.



Patron bunu 4 kere yapacak. İlk füze atışı rastgele bir yöndedir, ancak her atış son atışın 90 derece olduğu yerin sağından gelir. Böylece: eğer kuzeyden vuruluyorsanız, bir sonraki doğudan, daha sonra güneyden, daha sonra batıdan olacaktır.

Faz 5'e tamamen geçtikten sonra - haritanın ortasında samimi bir droid ortaya çıkar. Bir tank ya da şifacı Scyva'nın Izax'a yaklaşmasını sağlamalıdır. Scyva her zaman Izax'ın ortaya çıkaracağı yöne bakar.

Scyva büyüdükten kısa bir süre sonra Izax doğar. Scyva, Izax’ın posta füzeleriyle uğraşmaya başlayacak. Sıkışma başladıktan sonra Scyva'yı platformun etrafına herhangi bir yere götürerek droidlerle bağlanmasını ya da Izax'in füzeleri, madeni droidler ya da mavi / yeşil enerji topları ile hasar görmesini engelleyebilirsiniz. odanın arkası.

Scyva bu aşamada “hayatta kalma zamanlayıcınız” olan bir oyuncuya başlayacak. Eğer Scyva patronun zararı tarafından öldürüldüğünde ya da düşman eklediyse, Izax omnicannon'unu ateşleyecek ve baskını silecektir. Scyva'nın hasar görmesini önlemek önemlidir.

Izax, Scyva'ya ve gruba bir çift farklı füzelere sahip olacak.

1. Scyva'da güdümlü olmayan füzeler kümesi - Scyva engellenmediğinde - Izax, Scyva'da 8 memur olmayan füze fırlatır. Onu bu füzelerden çıkarmak mümkün. Bu füzeler büyük miktarda hasar veriyor ve ona çarpan her füze için “adaptif şarapnel” debuff'ını uyguluyor.

2. Scyva'da Homing füzeleri - Scyva bağlandığında - Izax Scyva'da birkaç hedef füze fırlatıyor. Onu bu füzelerin dışına çıkarmak mümkün değil. Bunlar biraz daha büyük AOE'ye sahiptir, bu yüzden Scyva'yı bağlayan kişi onlar tarafından incinebilir.

3. Grup üyeleri üzerinde homing füzeleri - Scyva bağlı olduğunda - Izax rastgele grup üyelerine 2 füze ateşler - bunlar aoe'nin içinde bulunanlara “adaptif şarapnel” uygular. Bunlar faz 2 füzelerine benziyor, ama nereye giderseniz gidin sizi takip ediyorlar. Çok fazla hasar vermezler, ancak bunlardan vurulmaktan elde ettiğin debuff son derece zararlıdır.

Scyva'nın ilgisiz kalması şarttır. Scyva'yı canlı tutmak için mümkün olan en kısa zamanda ilk dalga dalgasını öldürmek dps işi. Adrenalemi ilk ön bağlantıda kullanıyorum - yanmak için zamanında kalkacak.

Ön iki tiryaki ile arka iki ip arasındaki geçişte, mayın droidleri ortaya çıkacaktır. Bunları platformun kenarlarına yapıştırmak için tanklar atarız.

Bir not olarak: Tether droidlerindeki respawn zamanlayıcıları öldürüldüklerinde geri sayılıyor gibi görünüyor. Bazı gruplar her bağlantıda tam çalışma süresini korumak için her bir köşeye bir dps atamayı tercih eder, ancak grubumuz bir tarafa odaklanmayı, tırpanı o tarafa doğru kaydırmayı tercih eder ve ardından titremeye izin vermek için karşı taraftaki ipleri aşağı doğru odaklar. biraz daha hareketlilik özgürlüğü.



DPS, geri dize droidine odaklanmalı ve sonra aptalca kalmalıdır. Büyük 10m yarıçaplı enerji topları arkadan doğacak. Bu toplar Scyva'ya ~% 10 hasar verebilir, eğer burada tek bir kayma olması için yalnız bırakılırsa, ama bir dps, tank ya da şifacılar içinden geçmeye çalışır. Platformun kenarından hala şifa, dpsing veya mayınları çekerken frogger oynayın ve mavi halkaları atlatın. Tether droidlerinin ilk yumurtlamalarından sonra 4 iplikçi droid spreyi vardır. Dps bu droidleri öldürmeye ve aptalca durmaya adanmamış olmalı. Bu aşamada patronda hiçbir dps gerekmemektedir - amaç Scyva'yı canlı tutmaktır.

Grubumuz Scyva'yı uçurmak için bir şifacı görevlendirir - eğer insanlar mekaniği uygun şekilde uygularlarsa, bu aşamada çok az hasar oluşmalıdır. Sonraki şifacı droid setinin ortaya çıkacağı ve şifacının Scyva'yı bu yerden uzaklaştıracağı bu şifacıya sesleniyoruz. Başlangıçta 4 urd droids yumurtlamak, sonra 2 ön ve sonra arka 2 spawn. Dps'in sadece hasardan kaçınması gereken bir zaman var, sonra 2 tane daha ön tarafta ve 2 tane daha arkada. Amaç, bunları olabildiğince hızlı öldürmektir. Bu süre boyunca, şifacı Scyva'yı mavi enerji kürelerindeki boşluklardan ve madenden droidlerden uzak füzelerden çıkarmalı.

Aynı zamanda iki takım üyesini topladık ve orijinal öldürmemizde Scyva'dan uzak tuttuk. Bu, kiting şifacısının Scyva'yı bir füze barajından çekmesine ve erkenden zarar görmesini engellemesine izin verdi. Bu, ilk ip takımı seti için iyi bir strateji gibi görünüyor, ancak sonraki iplikler için değil, çünkü büyük enerji topları gruptan geçiyor ve bağlı bir ekip üyesini öldürebiliyor.

Tanklar, maden droidlerini platformun kenarından saptırmak için dişleri kullanmaya odaklanmalıdır.




Bu ~ 2 dakika devam eder. Amaç hayatta kalmak ve hasarı önlemek. Faz itildikten sonra, büyük bir turuncu AOE platformda görünür, grubun arka tarafa gelmesi için yaklaşık 10 saniyeniz vardır. Bu saldırı AOE içindeki herkesi öldürecek. Kanalın patron üzerinde neredeyse bitmesini ve ardından pilonun köşesine geçmesini bekleriz. Akılda tutulduğunda, pilon hala elektrikli hale geliyor ve burada hayatta kalmak için elinizde ne varsa sahip olmanız gereken savunma, medyak, tank adrenalları kullanmanız gerekecek. Şifacılar iyileşmeye devam edebilir ve grubun hayatta kalmasına yardımcı olmak için köşede aoe iyileşmesini önleyebilir.



Faz 6

Oyuncular dışarı çıktığında ekranınız beyaz olacak ve ardından geçici olarak hareketsiz kalacaksınız. Zeminin ortası yok edilecek ve Izax'a gitmek için platformu çalıştırmalısın. Yaklaşık 2 milyon sağlığı var ve onu öldürmek için 45 saniyen var. İlk başta grupta hiçbir hasar yok. Patronunuz size bir hasar kontrolü uygulayacak ve sağlığınızın% 80'ine kadar patrondan zarar almaya başlayacaksınız - eğer şifacılar hasarın bitiminden önce herkesi% 100'e çıkarabiliyorsa, Tam bir dps modu ve kimse ölmekte olan hakkında endişelenmeyin. Birçok kişi bunun “belirteç” yanması olduğunu düşünüyor, ancak dps'in temizlenmesi için ~ 9,000 dps çekmesi gerekiyor.

3. aşamada kullanılan güçsüz kanalın hemen altındaki sarı felaket saldırısının sonunda “güvenli” bir nokta vardır.



YAMA DEĞİŞİMLERİ

GAME UPDATE 5.9 İLE DEĞİŞİKLİKLER

- Saptırma Droidleri'nin “Blaster” yeteneği artık Saptırılmış Kirişler ile aynı çizgiye sahiptir. Oyuncular artık ikisinin de bakış açısı olacak ya da ikisi de değil.

- Saptırma Droid'leri, şimdiki hedeflerinde görüş alanı olmadığında artık bir üst simge gösterecek.

- Sapma Droidleri artık Story Mode'da “Displaced” etkisi ile işaretlenmeyecek.

- Hikaye Modundaki Saptırma Droidlerinin sayısını 6'ya düşürün (7'den aşağı).

- Manyetik Tether alıcısının simgesi, hem bulmaca alanında hem de IZAX karşılaşmasında tutarlı olacak şekilde güncellendi.

- Manyetik Tether'a sahip olan oyuncu artık bir üst simge gösterecektir.

-
Manyetik Tether'i seçmek artık Manyetik Tether'ı başka bir oyuncuya aktaran bir “Geçiş Manyetik Tether” yeteneği veriyor.

- IZAX karşılaşması artık savaşta olan tek oyuncular çatıda olmadığında artık düzgün bir şekilde sıfırlanacak.

- Anchor Drone’nun Çapa Alanı’nın artık maksimum 120 m aralığı var (sonsuzluktan aşağı, üzgünüm)

- Zamanlamayı diğer fazlarla tutarlı hale getirmek için 5 ile 5.4 saniyede (5.0 saniyeden) Füze Barajı'nda artan uçuş gecikmesi.

- IZAX’ın füze saldırılarıyla ilgili çeşitli görsel sorunları düzeltin.

- Artık Legacy tabanlı bir montaj olmayacak IZAX karşılaşması sırasında Dragon Dağı'nın Kanatları için bir Prestige Drop şansı var.

- Izax’ın hedefleme mantığıyla ilgili bir sorun düzeltildi, bunun yerine bazen daha yararlı şeyler yapmak yerine ölü oyunculara sweat yapacağı.

Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: Alchar, Snoozy
Sayfa oluşturma zamanı: 0.344 saniye

Kara Liste

Ortak kara listeye ulaşmak için buraya tıklayın

Üyelik Şartları

Üyelik Şart ve Koşullarını okumak için tıklayın