Giriş Kayıt

Giriş

TrForce

Guardians of Light ve Colossus guildlerimizde sizleride aramızda görmek isteriz.
Guildlerimize katılmak için Darth Malgus Server'ında bulunmanız ve sitemize üye olmanız yeterlidir.

Enson Forum Yazıları

  • Görüntülenecek mesaj yok
Hoş geldiniz, Ziyaretçi
Kullanııcı Adı: Şifre: Beni hatırla

BAŞLIK: Dread Fortress Nightmare Mode Taktikleri

Dread Fortress Nightmare Mode Taktikleri 1 ay 2 gün önce #1326

  • Quagemy
  • Quagemy Kullanıcısının Avatarı
  • ÇEVRİMDIŞI
  • Administrator
  • Gönderiler: 10
  • Teşekkür Sayısı: 17
  • Başarı: 0
Dread Fortress Nightmare Mod
Loot Listesi:
**Nefra - Belt
**Draxus - Gloves
**Grob'thok - Earpiece
**Corrupter Zero - Legs ve Corruptor Blade
**Brontes - Glove ve Wings of the Architect
Bosslar

Nefra

HP: 6.9 milyon
Enrage Zamanı: 3 dakika 10 saniye
Veteran Mode ile farklılığı:
-Nefra's Curse debuffı 5 stack olmadan Tank swap gerekiyor.
-Nightmare Twin Attack 15 stack olduğunda tüm grup Nefra'nın önünde toplanmalı. Burada genellikle kullanılan taktik tankların Nefra'yı gruba çevirmesidir.
-Nefra'nın attığı DoT skili (Voice of the Masters) bu zorlukta Veteran Moddan daha fazla vuruyor. Kesinlikle tüm oyuncular abilitylerini self-cleanse için
ayarlamalı. Healerlar önce Tankları sonra kendilerini cleanse etmeli. DPSler ise kendilerini cleanse etmeliler.

Debufflar
Nefra's Curse: Nefra'nın önünde duranlar bu debuffı alırlar. Genellikle offtankın alması gerekir.
Nightmare Twin Attack: Boss kendi üzerinde bu debuffın stacklerini biriktirir. Debuff 15 stack olduğunda 1.5 saniyelik bir skill cast eder. Bu sırada Tanklar bossun yüzünü gruba çevirmeli.
Voice of the Masters: Self cleanse gerektiren Nefra'nın DoT skili.

Addler
Overloaded Assault Droid: Bu addler fightın tamamında belli kısımlarda ortaya çıkar. Veteran ve Story Modun aksine burada droidler aggro tutmaz. Dolayısıyla ortaya çıktıktan sonra
bir kişiye odaklanır ve onun üzerine koşar. Altında kırmızı bir alan açılır. Eğer bu alanın içinde kalırsanız patlama sırasında ölürsünüz. Burada yapılması gereken droidin Tanklar veya
Heal-DPSin üzerine gidip gitmediği bilgisi verilmeli. Eğer Tankın üzerine geldiyse tanklar bossu farklı bir yere taşırlar ve patlama gerçekleştikten sonra eski yerlerine geri dönerler.
Droid Heal-DPS'e gelmiş ise herkes alandan çıkar patlama gerçekleştikten sonra tekrar eski yerlerine dönerler.

Not: Raid Buffları Nefra %30'a ulaştığında verilmelidir.
Not: Nightmare taktiklerinden önce Veteran Mode taktikleri muhakkak birkaç defa okunmalıdır.

Video;




Draxus

HP: 5.36 milyon
Enrage Zamanı: 7 dakika 45 saniye
- İlk atak verildikten 25 saniye sonra Draxus yukarı çıakr ve hasar almaz.
- Her add dalgası 55 saniye sürer. Daha erken bitirilebilir. Daha geç bitirilirse grup sıkıntı çekebilir.
- Boss enrage olduğunda "Enraged Missili Barrage" isimli bir skill kullanır ve tüm grup ölür. (Wipe)

Veteran Mode ile Farklılığı:
-Subteroths isimli addler patlama sırasında debuff bırakır ve bu sayede %200 daha fazla hasar bırakırlar. Tanklar buna dayanamayacağı için defansif skill kullanmalılar.Tanklar dışında ve kimsenin patlama sırasında addlerin arasında olmaması gerekmektedir.
-Corruptor isimli addler interrupt uygulandığında o oyuncuya "Backlash" isimli bir debuff bırakır. Bir add dalgasında bir Corruptor interruptlayan oyuncu aynı fazda başka bir add interruptlamamalı. Aksi takdirde direk ölür.
-Bulwark isimli addlerin açtığı kalkanda bulunanlar hasar yemeye başlarlar ve kalkanın dışında atak verilemediği gibi kalkan dışındaki healer, kalkan içindeki oyuncuya heal veremez. Bu yüzden kalkan içerisinde bulunan oyuncu canı çok fazla inerse kalkanın dışına çıkmalı ve heal almalıdır.
Not: Healerlar kalkanın dışında olsalar dahi içerideki oyuncuya kalkan atabilirler.
Not: Bulwarkların ortaya çıktığı add dalgalarında önce bu addler öldürülmelidir.
-Guardianların Slam skiline ve açtığı mor alana maruz kalırsanız ölümcül hasar alırsınız.
-Draxus son fazda alana indiğinde üzerinde bir kalkan barındırır. Eğer önceki fazlardan kalan addler hala alanda ise Draxus'un kalkanı ortadan kalkmaz. Önce tüm addler temizlenmeli ardından Draxus'sa saldırılmalı.

Draxus'un Skilleri
Range Attack: Her 1.5 saniyede bir onu tutan Tank'a bu atağı gerçekleştirir.
Suppresive Fire: 1.5 saniyelik cast süresine sahip bu skill alan skilidir. Tank'ın, Draxus'un sırtını her zaman gruba çevirmesi gerekmektedir.
Corrosive Greande: Rastgele bir oyuncuya bu debuffı bırakır. Debuff alan kişinin 5 metre yakınındaki oyunculara bu debuff kopyalanır. 3 saniyede bir vuruş yapar. Hemen cleanse edilmelidir.
Not: Nefra da olduğu gibi oyuncular abilitylerini self-cleanse durumuna göre ayarlamalıdır.
Grapple: Draxus rastgele bir oyuncuyu kendine doğru çeker. Addler alandayken can sıkıcı bir durumdur. Bunun önüne geçilebilecek tek şey defansif bir skill veya Line of Sight kalmaktır.

Addler
Subteroths: Öldüklerinde 7 metre yakınındaki herkese %200 patlama hasarı verirler. Gruptan uzakta Tanklar tarafından tutulmalı ve patlatmadan önce defansif skilleri kullanılmalıdır.
Öldüklerinde yakınındaki oyuncuya debuff bırakırlar. Ama asıl dikkat edilmesi gereken nokta bu debuff stack kazanabilir. Yani üzerinizde bir stack bulunduğunda %200 fazla hasar alırken,
iki veya üç stack olduğunda %400-600 hasar alırsınız. Dolayısıyla öldürme işlemi seri ve dikkatli yapılmalıdır.
Corruptor: Story ve Veteran Modda olduğu gibi "Mass Affliction" isimli bir skill cast ederler ve cast süresini başarı ile tamamlayabilirlerse gruptaki herkese aynı isimde debuff bırakırlar.
Cast süresi 8 saniyedir. Cleanse edilebilir. Ama diğer modlara nazaran daha seri bir cleanse gereklidir. Çünkü diğer modlara göre daha fazla vurur.
Not: Cast başladığında Force Leap kullanırsanız cast iptal edilir ve ardından tekrar başlar. Dolayısıyla tekrar interrupt etmeniz gerekmektedir. Ama üzerinizde "Backlash" debuffı bulunur.
Dolayısıyla interrupt edemezsiniz. Yani interrupt mekaniğinin tüm oyuncuların yeri belirlendikten sonra cast süresi %75-80'e ulaştığında yapılması gerekmektedir. Böylelikle ikinci bir
interrupta gerek kalmayacaktır.
Dismantlers: Sağ ve sol tarafta olmak üzere iki noktada ortaya çıkarlar. Sağ taraftaki Dismantler "mavi" , sol taraftaki Dismantler "kırmızı" lightsaber kullanır. Sağ taraftaki yani
"mavi lightsaber" kullanan Dismantler'ın "Strong Swipe" yeteneği daha fazla hasar bırakacağı için öncelikle sağ taraftaki Dismantler kesilmelidir.
Bulwark: Çıktıkları yerde kalkan açarlar ve içerisinde bulunan oyuncuya hasar vermeye başlarlar. Açtıkları kalkanın bir cast süresi vardır. Eğer casti başarı ile tamamlayabilirlerse
tüm gruba hasar verirler. İnterrupt edilemezler. Ortaya çıktıklarında hemen öldürülmeleri gerekmektedir.



***Tablo “TAMAMEN” Dulfy sitesinden alıntıdır. Emeklerine teşekkür ederiz.

Corruptorların Geldiği Add Dalgaları
-3. Dalga: Sağ ve Solda birer tane gelir.
-5. Dalga: Arka tarafta iki tane gelir.
-6. Dalga: Arka tarafta bir tane gelir.
-8. Dalga: Sağ ve Solda ikişer tane gelir.
-9. Dalga: Arka tarafta bir tane gelir.

Draxus'un Kaybolduğu Kısımlar: Draxus sırasıyla %90-60-30 can seviyesine ulaştığında yukarı çıkar.

Add Dalgalarının Mekanikleri:
-1. Dalga: Sadece "Subteroths" isimli addler gelir. Tank/Tanklar tüm addleri ortaya toplar ve aralarında kalır. DPSler seri bir şekilde addleri öldürmeli. Addlerin patlama sırasında
bıraktığı stacklere dikakt edilmeli.
-2. Dalga: Bir tarafta 3 adet Dispatcher, diğer tarafta ise 1 adet Dispatcher ve 2 adet Subteroths ortaya çıkar. En sona Subterothslar bırakılacak şekilde hepsi öldürülmelidir.
-3. Dalga: her iki tarafta da 2 adet Dispatcher ve birer adet Corruptor ortaya çıkar. Corruptorlar öncelikli olarak kesilmelidir. İnterrupt kuralları dikkate alınarak interruptlanmalılar.
Tercihden sol tarafta bulunan bir adet Dispatcher hayatta tutulur.(Canını biraz indirebilirsiniz)
Not: Bu dalgada Draxus'da alandadır.
-4. Dalga: Sağ ve Sol tarafta birer tane Dismantlers ve 2 adet Subteroths ortaya çıkar. Ana Tank sol taraftaki Dismantler'ı (kırmızı renkli lightsaber kullanan) tutar. Diğer herkes
önceliği Sağ taraftaki Dismantler'a (mavi lightsaber kullanan) vermelidirler. Dismantlerlar temizlendikten sonra Subterothslar dikkat edilerek öldürülmelidir.
-5. Dalga: Sağ ve Sol tarafta ikişer Dispatcher ve birer Bulwark, Arka tarafta ise iki Corruptor ve bir Bulwark ortaya çıkar. Sağ ve Sol tarafta öncelik Bulwarkların öldürülmesidir.
Sol taraf yine bir adet Dispatcher hayatta bırakır. Sağ taraf tamamen temizlenir. Arka tarafta ise öncelik Corruptorlar olmalı. Burada iki healer arkada taraftaki Corruptorlara
ilk interruptları yapmalıdır. Ardından 2 DPS Corruptorları öldürmeli. En sonunda ise Bulwark öldürülmelidir. Draxus'da alanda olacağı için görevlerini yerine getiren DPSler hemen
Draxus'a dönmelidir.
-6. Dalga: Sağ ve Sol tarafta birer Dismantler ve arka tarafta bir adet Corrupter, bir adet Dispatcher, bir adet Bulwark ve bir adet Despoiler ortaya çıkar. 1 Healer ve 1 DPS arka
tarafta ortaya çıkan Despoiler'ı interruptlamalı ve öldürmelidir. Bu sırada diğer healer Corruptor'a ilk interruptı yapmalı ve DPSlerden biri hemen onu öldürmelidir. Despoiler'a
interrupt kullanan DPS arka taraftaki Corruptor'a döner ise orada interrupt kullanmamalıdır. her iki add öldükten sonra arkada bırakılan bir DPS, Bulwark ve Dispatcher'ı öldürürken
kalan DPSler yine önce sağ ve sonra sol olmaz üzere Dismantlerları öldürmelidir.
-7. Dalga: Sağ ve Sol tarafta birer adet Guardian ve Arka tarafta iki adet Subteroths ortaya çıkar. Guardianları Tanklar ortaya çıktıkları yerde tutmalıdır. Önce sağ ve sonra sol
Guardian öldürümelidir. Guardianların kullanıdğı Slam yeteneğine ve açtığı mor alana dikkat etmelisiniz. Bu alan açıldığında herkes Guardianın arkasında koşmalıdır. Son olarak yine
Subterothslar öldürülmelidir.
-8. Dalga: Sağ ve Sol tarafta ikişer adet Corruptor ve birer adet Bulwark ortaya çıkar. Arka tarafta ise bir Despoiler belirir. Grupta seçilecek 1 DPS hemen arkadaki Despoiler'ı
interruptlamalı ve öldürmeli. Bu sırada sağ ve sol tarafta ortaya çıkan Corruptorlar interruptlanmalı ve öldürülmelidir. Bu dalgada interrupt rotasyonuna Tanklar ve Healerlar dahil
edilmelidir. Tüm addler hızlı bir şekilde öldürülmelidir.
-9. Dalga: Sağ ve Sol tarafta birer adet Guardian, Arka tarafta bir adet Corruptor ve iki adet Dispatcher ortaya çıkar. Öncelik arka taraftaki Corruptor'a verilmelidir. İnterruptlanmalı
ve hızlıca öldürülmelidir. Arkada bir DPS bırakılarak alanda bulunan Dispatcherları öldürmelidir. Bunun dışında herkes Guardianları öldürmeye odaklanmalıdır. Önce sağ ve sonra sol taraf
temizlenir. Tüm addler öldüğünde Draxus'un kalkanı bozulacaktır. Raid bufflar bu sırada verilmelidir.

Video;




Grob'thok
HP: 15.7 milyon
Enrage Zamanı: 6 dakika 30 saniye
Veteran Mod ile Farklılığı:
- Magnete yakalanan oyuncu hemen ölür.
- Lava iki farklı oyuncuya aynı anda atılır.
- Addler daha güçlüdür ve ilk ortaya çıktıklarında kalkanları bulunmaktadır.
- Bossun, Roar Attack yeteneği attığı kişiyi geri iter. Bu sebeple Tank Swap mekaniği vardır.
- Pipe Smash yeteneği 2. kere kullanıldığında ortadaki addlerin patlamasına sebep olur.

Bossun Yetenekleri
-Pipe Smash: 60 saniyede bir bu yeteneği kullanır.
-Reinforcement: Her 25 saniyede bir bu yeteneği kullanır ve alana addleri çağırır.
-Roar: Her 15 saniyede bir bu yeteneği kullanır. Bu yeteneğe maruz kalan oyuncular geri itilir ve birkaç saniye olduğu yerde kalır.
-Overhear Smash: Bu yeteneği her 30 saniyede bir kullanır.
-Mining Droid(Lava): Boss her 30 saniyede bir bu debuffı rastgele iki oyuncuya bırakır.

Magnet: İçerisine giren grup oyuncularını öldürür. Dolayısıyla Tankların magneti iyi takip etmesi ve gruba buna göre pozisyon aldırması gerekmektedir.
Mining Laser: Veteran ve Story Moddan farklı olarak burada aynı anda rastgele iki oyuncuya bu debuffı bırakır. Açılan lavanın üzerinde durduğunuzda debuffın stacki artar ve daha yüksek
hasarlar almaya başlarsınız. Debuff alan kişi lavaları gruptan uzaklaştırmalıdır.
Dreadfull Ugnaughts(Addler): Ortaya çıktıklarında kalkanları bulunmaktadır. Kalkanları yerde açılan lavalar sayesinde kırılır ve hasar yiyebilecek hale gelirler. Offtank tüm bu addleri
toplar ve lavaların üzerinde geçirir.
Not: Lavaya giren addler debuff kazanır. Süresi 6 saniyedir. Debuffa sahip addleri tekrar lavadan geçirmek ekstra bir hasar vurmaz.
Not: Addler ortadayken Boss eğer ikinci Pipe Smash yeteneğini kullanırsa alandaki addler patlar ve gruba hasar verir. Dikkat edilmelidir.
Overhead Smash: İlk atakta ve fightın belli kısımlarında cast eder. Raid’i yukarı sıçratır ve cast ettikleri yetenekleri interruptlar. Cast süresi 3 saniyedir.
Roar: Bu yetenek conal attaktır. Yani alan içerisinde kalan herkese aynı etkiyi yaratır ve geri iter. Bu yüzden Bossun yüzü her zaman Tanka dönük olmalı yani Bossun sırtı gruba dönük olmalıdır.
Roar kullanılan Tank geri itileceği için diğer Tank hemen Bossu tauntlamalıdır (Tank Swap)
Pipe Smash: Boss bu yeteneği 3 adet Roar ve 2 adet Overhead Smash yeteneklerinden sonra kullanır. Fight boyunca bu sırada aynı şekilde devam eder. Grup maksimum bir kere bu yeteneği
yiyebilir. Eğer Boss bu yeteneği magnete ulaşmadan ikinci defa kullanırsa alandaki addler patlar, üçüncü sefer kullanırsa herkes ölür.
Not: Boss ilk magnete maruz kaldığında tüm raid bufflar verilmelidir.

Video;




Corrupter Zero
Hp: 9.9 milyon
Enrage Zamanı: Yok
Veteran Mod ile Farklılığı:
- Addlere alan taunt atılamaz.
- Boss Unified Beams (Lazer) yeteneğini ilk grup addler öldürüldükten sonra alana gelir birkaç saniye içerisinde rastgele bir köşeye giderek kullanır. Sonrasında
bossun canı %70 ve %35e indiğinde yine rastgele bir köşeye giderek tek seferlik bu yeteneği kullanır.
- Boss Concussion Mine debuffını iki farklı oyuncuya bırakır.

Not: Boss %25'e ulaştığında alandan kaybolur ve rastgele bir nokta seçerek Unified Beams(Lazer) yeteneğini kullanır. Diğer üç fazdan farklı olarak bu defa 4 kez bu yeteneği kullanır.
Rastgele başladığı köşe başlangıç olarak kabul edilir ve alandaki köşeler kullanılarak buna göre pozisyon alınır.
Not: Unified Beams(Lazer) yeteneğine maruz kalan oyuncu direk ölür.
Not: Veteran Modda olduğu gibi Boss Melee ve Range modlara bürünür. 60 saniye boyunca bu modlara göre hasar verir.
Not: Boss ilk saldırı sırasında Melee Modu kullanır.
Not: Boss Melee Moddayken ranged addler çağırır. Bu kısımda Line of Sight yapılabilir. Boss Range Moddayken melee addler çağırır.

Concussion Mine
Veteran Moddan farklı olarak iki kişiye aynı anda atar. Yine Veteran Moddan farklı olarak mine bıraktığı kişilere debuff bırakır. Eğer mine atılan iki kişi bossa yaklaşıp aynı anda
temizlenirlerse herkes ölür. Bunun üstesinden gelebilmenin yolu bir adet RDPS'i sürekli olarak ekibin dışında tutmaktır. (Tercihen Sniper/Gunslinger). Bu sayede bossun yakınında duran
ekipten birine ve uzakta duran bir RDPS'e mine atılır. Bossun yakınında duran kişi kendisini hemen temizler. Ardında RDPS grubun içerisine girerek(Boss'a yaklaşarak) kendisini temizler.
Not: Tankların üzerinde bulunan debufflar temizlenebilir.
Not: Elite Droidler "Missile Barrage" isimli bir yetenek cast ederler. İnterruptlanmalı.
Not: Tanklar Corruption Nanites debuffı 4 stack biriktikten sonra swap yapmalıdır.

Melee Mod:

-Massive Slam: Alandaki herkese Aoe(Alan) vurur.
-Heavy Slash: Yetenek cast edildiğinde (Genellikle Tanklara cast etmesi beklenir) kullandığı kişini üzerinde Bleed isimli bir debuff bırakır. Cleanse edilebilir.

Range Mod:

-Anti-Gravity Field: Boss etrafında büyük kırmızı bir AoE(Alan) açar. Bu alanın dışına kaçılmalı. Eğer Boss’u tutan Tank bu alan içerisinde stun yemiş ise Tank Swap yapılmalı ve içinde kalan Tank defansif cooldown basmalıdır. İçerisinde stun yemişseniz “Stun Breaker” yetenekleriniz çalışmaz.
-Chest Laser: Genellikle Boss’u tutan kişiye cast eder(Tank’a). Cast bittiğinde “Tech” ismi verilen bir debuff bırakır. Cleanse edilebilir.
-Missile Barrage: Raiddeki her bir oyuncuya kırmızı AoE(Alan) açılır. Bu alandan kaçamazsınız. Yapılabilecek tek şey cooldown basıp Healerlara yardımcı olmak ve alanları üst üste getirmemektir.
Not: Mümkün olduğunca Boss’tan uzaklaşmadan alanları ayrı tutmaya çalışın. (Concussion Mine mekaniği yüzünden)

-Unified Beam: Boss’un son kısmına geçiş sürecidir. Bu kısımda Boss yükselir ve alanda ki dört boşluktan da karşılığına lazer saldırısı gerçekleştirir. Burada yapılması gereken şey herkesin duvar dibinde durması (Boss’a yüzü dönük olmayacak şekilde).
Not: Bu kısma geçiş süresinde bir grup add ortaya çıkabilir. Addleri mümkün olduğunca hızlı kesmelisiniz ve duvara yakın durmalısınız. Eğer Lazer casti başladığında addler hala yaşıyorsa görmezden gelin Lazer casti bittiğinde tekrar addleri dönersiniz.
Lazer kısmı bittikten sonra Boss alana geri döner ve döndüğü yerde tutulur. Atak burada verilir. Boss, Melee ve Range modlarına geçişlerini sürdürür. Sırtı Raid’e dönük bir şekilde tutulur. “Concussion Mine” casti gerçekleşmeyeceği için dağınık durulabilir. Bu kısımda Boss hızlı bir şekilde öldürülmelidir.Melee Mod:

Video;




Brontes
HP: Gerekli değil
Enraged Zamanı: Yok
Veteran Mod ile Farklılığı:
- Energy Spheres(Orblar) fight boyunca ortaya çıkarlar.
- 1. fazdan, 2. faza geçiş sürecinde ortaya çıkan "Reach of Brontes" isimli addler Veteran Moddan farklı olarak daha fazla sayıda gelir.(6-7 adet)
Ortaya çıktıkları anda tüm grubu yavaşlatacak bir debuff atarlar. Grupta Marauder/Sentinel var ise Predation/Transcendence yeteneği ile yavaşlayan ekibe hızlarını geri kazandırabilir.
- Kephess ortaya çıktığında ve canı belli bir yüzdeye düştüğünde rastgele bir oyuncunun altına kırmızı bir alan açar ve üzerine atlar. Kimse alanda kalmamalı.
Alan sahibi oyuncu alanı grubun dışına çıkartmalı. Defansif bir skill kullanılabilir.
- Brontes'in canı %50'ye ulaştığında kullandığı elektrik yeteneği rastgele bir noktadan başlayacaktır. Herkesin hazır olması gerekiyor.
- 6 finger fazında fingerlar belirli bir süre sonra melee alanındaki oyuncuyu geri iterler. Burada yapılması gereken şey itilen oyuncunun önceden karar verilen
farklı bir fingera gitmesi melee alanına girmesi ve öldürmesi gerekmektedir.(Swap Mekaniği) Belli bir rotasyona göre swaplanmalı.
Not: Brontes'in canı %50'ye yaklaştığında ve Kephess ortaya çıkmamış ise Kephess beklenmeli. Brontes %50'y yaklaştığında Kephess gelirse tüm DPSler Brontes'i bırakıp Kephess'e dönmeliler.
Not: Son fazda Brontes'in üzerindeki stackler 7 yada 8'i geçmemeli. Brontes'in canı %36-37 dolaylarındayken DPSler alanda bulunan Hand'in canını indirmeye başlamalı ve kalkanı açmalılar.
Not: Energy Spheres (Orblar) son kısımda stunlanabilir. Böylece Tanklar, handleri onları patlatmak için kullanırken kolaylık olabilir.
Not: Son fazda önce alanın sağ köşesindeki Hand kullanılır. Sonrasında Sol köşedeki Hand kullanılır.
Not: Son fazda Tanklar handler için swap yapmalılar. Kalkan açıldığında Tank swap yapılmalıdır.
Not: Son fazda Tanklar ilk hand patlamadan bossu tutmazlar. Dolayısıyla son kısımda threat düşürülmemesi gerekiyor.
Not: İlk fazda handler ve fingerlar rastgele noktalarda ortaya çıkar. 3. kez ortaya çıktıklarında Lazerli kapıya en yakın pozisyondaki hand ilk önce öldürülmelidir.(Sağ üst köşeye en yakın
Hand sona bırakılır)
Not: Energy Spheres stack biriktirirler. Eğer 20 stack olursa wipe olunur.

Video;



*****NOT*****
Nightmare taktikleri, Veteran Mod taktiklerinin gelişmiş halidir. Bu yüzden Rehber hazırlanırken Veteran taktiklerin farklılıklarına göre hazırlanmıştır. Nightmare Taktikleri konusu okunmadan önce Veteran Mode Taktikleri konusu iyice okunmalıdır.

***Konu hazırlanırken kaynak olarak Dulfy kullanılmıştır. Emekleri için çok teşekkür ederiz..
Video kaynakları ve çekimleri için TiTAN - SWTOR 'a çok teşekkür ederiz..
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: Arkunil
Sayfa oluşturma zamanı: 0.308 saniye

Kara Liste

Ortak kara listeye ulaşmak için buraya tıklayın

Üyelik Şartları

Üyelik Şart ve Koşullarını okumak için tıklayın