Giriş Kayıt

Giriş

TrForce

Guardians of the Light ve Colossus guildlerimizde sizleride aramızda görmek isteriz.
Guildlerimize katılmak için Darth Malgus Server'ında bulunmanız ve sitemize üye olmanız yeterlidir.

Enson Forum Yazıları

  • Görüntülenecek mesaj yok

Günün Programı

Cuma, 19 Nisan 2024
No events today

Gelecek Program

Entinlik Yok

BAŞLIK: Dread Fortress Veteran Mode

Dread Fortress Veteran Mode 5 yıl 2 ay önce #1313

  • Quagemy
  • Quagemy Kullanıcısının Avatarı
  • ÇEVRİMDIŞI
  • Administrator
  • Gönderiler: 10
  • Teşekkür Sayısı: 17
  • Başarı: 0
Dread Fortress Veteran Mod
Loot Listesi:
• Nefra – Belt
• Draxus – Gloves
• Grob’thok – Earpiece
• Corruptor Zero – Legs
• Brontes – Offhand (Master Mode için Gloves)

Bosslar

Nefra
HP: 6,617,924
Story Mode ile farklılığı: Nefra’nın bıraktığı DoT yeteneği(Voice of the Masters) Veteran Mode’da daha fazla vuruyor.
Not: DoT yeteneğinin(Voice of the Masters) cleanse edilmesi gerekiyor.

Mekanikler;

1-Tankların bir arada kalmaları gerekiyor.(Hasarı paylaşmak için)
2-Healerlar “Voice of Masters” yeteneğini cleanse etmeli.
3-Droid geldiğinde uzağa çekilmeli ve patlatılmalı.
Not: Droid yanınıza geldiğinde kırmızı bir alan açar ve patlar. Alanda kalmayın. Droidi öldürmeye çalışmayın. Sadece bir RDps atak verip üzerine yani gruptan uzağa çekmeli.
1.Mekanik: Nefra’nın sırtı gruba dönük olmalı. Tanklar ise sırtlarını bir sütuna verebilecek şekilde pozisyon almalılar. Eğer Tanklardan biri ölür ise tercihen Melee Dpslerden (Defansif Cooldownları olan) biri ölen Tankın yerine Nefra’nın önüne diğer Tankın yanına geçerek pozisyon almalı. Böylece Nefra’nın hasarı tekrardan paylaştırılabilir. Tanklar birbirlerine Guard atabilirler.
2.Mekanik: DoT ( Voice of the Masters ) atıldığında Healerlar sırasıyla önce Tankları sonrasında kendisini cleanse edemeyecek Dpsleri ardından kendilerini cleanse etmeliler. Raid içerisinde kendisini cleanse edebilecek Dpsler, Healerlara yardımcı olmalı. DoT ne kadar uzun süre kalırsa o kadar fazla vurur.
3.Mekanik: Boss fight esnasında alanın ortalarına denk düşebilecek şekilde Droid gelecek. Tercihen Raid içerisinde ki RDps eğer yoksa ranged yeteneğe sahip bir Melee Dps, droide ilk atağı verip gruptan uzaklaştırmalı. Droid yanına gelip kırmızı AoE(Alan) açtığında oradan uzaklaşıp Boss’a dönmeli. Eğer Droid gözden kaçırılmışsa ve grubun içerisine girip alan açmışsa herkes cooldown basıp alandan çıkmaya çalışmalı.

Video:


Puzzle
Nefra kesildikten sonra girilen alanda sağ ve sol kapıdaki addler kesilir. Ardından iki tarafta ki dört crystale de aynı anda tıklanarak kapılar açılır. (Crystallere basanlar kapıdan geçemezler. O yüzden bu görevi üstlenmeyenler kapıdan girene dek casti sürdürmeliler.
Not: Eğer Healerlardan biri veya birkaçı Sage ise (Rescue) yeteneği ile kapıdan girdikten sonra cast görevini üstlenen birini kapının diğer tarafına çekebilir. Böylece kapıdan maksimum sayıda oyuncu geçirilmiş olur.
Not: İçeri giren kişiler koridorlarda addler ile karşılacaklar. Bu sebeple bir Healerın içeri giren ekipte olması tavsiye edilir.
Bu kısımda ki asıl amaç içeri girenlerin karşılaştıkları crystalleri cast ederek Boss’un bulunduğu alana minimum 2 kişi girebilmeleridir. Eğer bu sağlanırsa alana giren kişiler yine alanın sağında ve solunda bulunan kapılardaki crystalleri cast edip puzzle kısmını deaktif etmelidirler.
Not: Son kısımdaki cast ilk kısımdakinden farklıdır. Burada aynı crystale en az iki kişinin tıklamasıyla crystaller patlatılır ve puzzle deaktif edilmiş olur.

Gate Commander Draxus
HP: 2,796,900
Story Mode ile farklılığı: Subterothlar öldüklerinde patlarlar ve Melee alanında bulunanlara yüksek atak verirler. Corrupterların attığı “Mass Afliction” ölümcüldür. İnterrupt edilmeliler. Dismentlers debuff attıkları kişiye “Leap Attack” uygularlarsa öldürürler. Guardianlar rasgele iki kişiye debuff bırakırlar. Cleanse edilmez. Bulwarklar Story Mode da gelmezler.
Not: Corrosive Grenade Debuff, Boss tarafından atılan bir debufftır. Cleanse edilebilir. Ama bu debuff Veteran da AoE(Alan) olarak geliyor. Yani bu debuffa sahip biri grubun içerisinde bulunuyor ise yakınındakiler de bu debuffı alırlar.
Not: Fight başlamadan önce konumlandırma yapılmalıdır. Healerlar ortada Boss aşağıdayken Main Tank Boss üzerinde diğerleri Raid Frame’e göre konumlanmalıdır.

Puzzle kısmının başarılı bir şekilde geçilmesi ile nihayet geldiğiniz son alanda Boss’u karşınızda görebilirsiniz. Gelelim bu fightın aşamalarına;
Bu bossta asıl amaç takım senkronizasyonu ile add dalgalarını başarılı bir şekilde atlatmak. Ardından Boss’a atak vermektir. Öncelikle fight esnasında karşımıza çıkabilecek addlerden bahsedelim.
-Subteroths: Bu addler ilerleyen kısımlarda da sık sık karşımıza çıkacaklar. Onları durdurabilmenin yolu Tankın hepsini bir araya toplaması ve öyle atak verilmesi.
Not: Bu addler öldüklerinde patlama etkisine sahipler ve patlama alanının içerisinde bulunanlara yüksek atak verirler. Bu yüzden Raid içerisinde varsa Melee Dpsler bu addlere saldırdıklarında ölmeden alanlarından çıkmalılar. Main Tank hep alanda kalacağı için ölmelerine yakın bir adet cooldown kullanabilir.
-Dread Guard Dispatcher: Bu addler ilerleyen kısımlarda alanın farklı yerlerinde çıkacaklar. Tek yaptıkları “Force Lightning” yeteneğini cast etmeleri. Cast ettikleri yetenek onlar ölene kadar bitmez ve tek bir kişiye odaklıdır.(Rasgele)
-Dread Guard Corruptor: Mass Afliction diye bir yetenek cast ederler. Bu yeteneğin kesinlikle interrupt edilmesi gerekiyor. Yetenek cast süresi 8 saniyedir. Attıkları debuff cleanse edilebilir. Ama burada önemli olan cleanse gerek duymadan Raid’in bu debuffa maruz kalmamasıdır.
-Dread Guard Dismantler: Bossun önündeki sağ ve sol merdivenlerde ortaya çıkarlar. Ortaya çıktıklarında rasgele birine atak verirler. İlk atağı rasgele attıktan sonra Tankların hemen taunt etmesi gerekiyor. Özellikle yüzü Dpslerden birine dönükse ya da onu kovalıyorsa kesinlikle Meele alanına girmeden uzaklaşmak ve atak yememeye çalışmak gerekiyor. “Strong Swipe” adında bir yetenek cast ederler. Bu yetenek interrupt edilemez. Bu yeteneğe maruz kalan kişiler debuff alır. Debuff alan kişiye tekrar bir atak gerçekleştirirse o kişi ölür. Bu yüzden ortaya çıktıklarında Tankların tauntlaması gerekiyor ve hemen öldürülmeleri gerekiyor.
-Dread Guard Bulwark: Ortaya çıktığında bir kalkan açar. Kalkanın dışında ne kendisine ne de içerisinde bulunan diğer addlere atak veremezsiniz/vermemelisiniz. Bu yüzden kalkanın içerisine girip öyle atak verilmelidir.
-Dread Guard Despoiler: Bu add sadece iki add dalgasında ortaya çıkar(Dalga 5 ve 8). Ortaya çıktığında diğer addlere Heal cast eder. Cast ettiği yetenek interrupt edilmekle birlikte hard stun da uygulayabilirsiniz. Hard Stun uygulanmaz ise interrupt edilip hızlıca kesilmelidir.
-Guardian of the Fortress: Alanın sağında ve solunda merdivenlerin yanındaki iki sütunun önünde ortaya çıkacaklar. Çıktıklarında Tankların taunt atması tavsiye edilir. Slam isimli bir yetenek cast edecekler. Yetenek cast süresince gözle görülebilecek mor bir alan ortaya çıkacak. Bu alandan rahatlıkla kurtulabilirsiniz/kurtulmalısınız. Tamamen rasgele iki kişi üzerine aynı Dread Guard Corruptorların yetenek castine(Mass Afliction) benzer “Afliction” isimli bir debuff bırakacaklar. Bu yetenek cleanse edilemiyor. Bunun dışında “Ravage” isimli yeteneği ile uyguladıkları kişiye stun atıyorlar. Stundan “Stun Breaker” yetenekleriniz sayesinde kurtulabilirsiniz.

Hangi Add Dalgasında Hangi Add Geliyor;



***Tablo “TAMAMEN” Dulfy sitesinden alıntıdır. Emeklerine teşekkür ederiz.

Add Dalgaları ve Boss Fight Mekanikleri;

Not: Boss ilk göründüğü yerde tutulmalı ve sırtı Raid’e dönük olmalı.
-Dalga 1: Sadece Subteroths addleri gelecek. Tanklardan bir tanesi addleri ortada alan tauntu ile toplamalı. Ardından yukarıda bahsedildiği gibi Melee Dpsler ölmelerine yakın alandan çıkmalı ve RDpsler ataklarına devam etmeli. Tanklar addlerin patlamalarına karşın cooldown kullanabilir.
-Dalga 2: Bir Tank ve bir Dps sol merdivenlere kalan Dpsler sağ taraftaki merdivenlere gidebilirler. Sağ tarafta ki addler öldüğünde sol tarafa geçilebilir.
-Dalga 3: Raid Frame’e göre bölünmelidir. Main Tank, Boss’u tutmalı. Sol tarafta bulunan Dpsler sol merdivene, sağ tarafta bulunan Dpsler sağ merdivene yönelmelidir. Healerlar her iki merdivene ulaşabilecekleri orta alanda konumlanmalıdırlar. (Bu dizilim tercihen 2. Dalgada da oluşturulabilir.) Corrupterlar, interruptlanmalı ve öncelikli olarak kesilmelidir. Boss da aşağıda bulunacağı için bir adet Dispatcher hayatta tutulmalı (Tercihen Sol merdivende ortaya çıkan Dispatchlerdan biri hayatta bırakılır) ve herkes Boss’a atak vermelidir. Burada ki amaç Boss alandayken maksimum Dps ile canını düşürmek Fight süresini kısaltmak ve tüm dalgaları yaşamamaktır. Boss yukarı çıktığında hayatta bırakılan Dispatcher kesilir ve diğer dalgaya geçilir.
-Dalga 4: Dismantlerlar hızlıca öldürülmeli. Eğer bir tankı fırlatmış ise ve üzerine debuff bırakmış ise başka bir Dps tarafından tehdit yaratılmalı ve Tank korunmalıdır. (Tercihen taunt sahibi Dps)
-Dalga 5: En önemli dalgalardan biri. Bu dalga da Boss aşağıda olacağı için Tanklardan biri Boss üzerinde kalmalı. Diğer Tank tercihen sağ merdivene gidip kalkanın içindeki addleri tutmalı. Tercihen cooldownları fazla olan Dpslerden biri sol merdivenlere gidip kalkanın içindeki addleri tutmalı. Kalan bütün Dpsler arka kısımda çıkan addlere dönmelidir. Corrupterlar interrupt edilip hızlıca kesilmelidir. Boss aşağıda olduğu için Bulwarklardan bir tanesi hayatta tutulup tüm Dps, Boss yukarı çıkana dek Boss’a dönmelidir. Boss yukarı çıktığında hayatta tutulan Bulwark öldürülür.
-Dalga 6: Tüm Dpsler arka tarafta ki Corrupter ve Despoiler’a dönerek hızlıca öldürmeli. Ardından Dismantlerlar hızlıca kesilmelidir. Dismantlerlar ortaya çıktıkları anda Tanklar tarafından tutulmalı. Corrupter-Despoiler ve Dismantlerlar öldükten sonra Dispatch ve Bulwak öldürülmelidir.
-Dalga 7: Tanklar sırtlarını bir sütuna verip ortaya çıkan Guardianları tauntlamalıdır. Main Tankın tuttuğu Guardian tercihen sona bırakılabilir. İlk olarak OffTankın tuttuğu Guardian kesilmelidir. Guardianlar öldürüldükten sonra Subteroths kesilmelidir.
-Dalga 8: Arka tarafta çıkan Despoiler’a herhangi bir kişi tarafından (tercihen bir Healer) hard stun atılmalıdır. Ardından Raid Frame’e göre sol taraf sol merdivenlere , sağ taraf sağ merdivenlere giderek Corrupterları hızlıca kesmelidir. İnterrupt unutulmamalı. Corrupterlar öldürüldükten sonra Despoiler kesilmelidir. En son Bulwarklar kesilebilir.
-Dalga 9: Son kısımda tüm Dpsler arka tarafta çıkan addlere saldırmalıdır. Öncelik Corrupter ardından Dispatchler kesilmelidir. Bu sırada Guardianlar Main Tank tarafından tauntlanıp Boss ile birlikte tutulur. Dps arka tarafta işini bitirdikten sonra Boss’a dönmeli ve Boss ölene kadar ona atak vermelidir. Tankların özellikle de Main Tankın defansif cooldownlarını bu kısıma saklamaları tavsiye edilir. Boss öldükten sonra sırasıyla Guardianlar kesilmelidir.

Video;


Grob’thok
Hp: 14,042,407
Story Mode ile farklılığı: Çok büyük farklılıklar olmasa da “Pipe Smash” yeteneği (Elinde bir sopa ile yere vurduğu cast) tüm gruba çok daha fazla atak verir.

Mekanikler;

-Overhead Smash: İlk atakta ve fightın belli kısımlarında cast eder. Raid’i yukarı sıçratır ve cast ettikleri yetenekleri interruptlar. Cast süresi 3 saniyedir.
-Roar: Yüzü dönük kişiye kırmızı bir alan açar. Alanı açtığı kişi cast süresi bitene kadar o alandan kaçamaz. Burada önemli olan Bu casti daima Tankın sahiplenmesi ve cast süresi bitene kadar alanı gruba doğru çevirmemesi. Cast süresi 3.5 saniyedir.
-Pipe Smash: Boss eline demir bir çubuk alır yere vurmaya başlar. Bu tüm Raid’e atak verir. Kurtulmanın yolu ise Tankın, Boss’u havada belli bir senkron ile hareket eden mıknatısın altına getirmektir. Bu sayede Boss’un demir çubuğu tutan eli mıknatısa takılır. Raid, “Pipe Smash” yeteneğinden kurtulmuş olur. Cast süresi 60 saniyedir.
Not: İlk Pipe Smash, Boss’un canı %80-85 dolaylarındayken gelir.
Not: Tankın her zaman Mıknatısa göre konum alması ve Boss’u buna göre hareket ettirmesi önemlidir. Çünkü “Pipe Smash” castinin hemen sonlandırılması gerekmektedir.
Not: Melee Dps veya Tanklar mıknatıs konusunda dikkatli olmalılar. Çünkü Mıknatıs Bossu stunladığı gibi alanına giren kişileride stunlayabilir.
-Mining Droid: Rasgele bir hedef seçer. Attığı kişinin altında kırmızı-turuncu bir lava bırakır. Bunu altında gören kişi Raidden uzağa koşmalı ve altında açılacak alanları uzaklaştırmalıdır. Alanlar bittiğinde tekrardan Boss’un üzerine dönebilir.
Not: Lavanın kimde olduğu ekranın ortasında kırmızı renkli bir uyarı yazısıyla anlaşılabilir. Ya da Lava sahibi kişi bir debuff alacaktır. Bu sayede de anlaşılabilir.
-Dreadful Ugnaughts: Bu addler ortaya çıktıklarında raid üzerine doğru saldırıya geçerler. Addlerden kurtulmanın iki yöntemi vardır. Birincisi; Dpsler Boss üzerinden addlere döner ve atak verirler. İkincisi; OffTank, addleri ortaya çıktıkları yerden alır ve Mining Droid(Lava) üzerinden geçirir.
Not: Her seferinde 3 tane “Dreadful Ugnaughts” ortaya çıkar. Canları ortalama 25k civarındadır. Yukarıda bahsedilen iki yöntem kullanılarak öldürülmezler ise diğer grub geldiğinde Raid zorlanacaktır.

Video;


Corrupter Zero
HP: 8,713,324
Story Mode için farklılığı: “Concussion Mine” ölümcüldür. “Unified Beam” ölümcüldür. Tank Swap, Story Mode için gereksizken burada elzemdir.

Mekanikler;

-Tank Swap: Boss’u tauntlayan Tank, üzerinde debuff biriktirir. Tercihe göre 4 veya 6 stackte bir taunt değiştirilmelidir. (Diğer Tank tauntlamalı)
Not: Tankların gear seviyeleri iyi değil ise 3 Stack, swap için idealdir.
-Concussion Mine: Bu casti yaptığında herkesin Boss’un Melee alanında durması ve ataklarını orada vermesi gerekmektedir.
Not: Son kısma kadar devam edecek olan bu yetenek sık sık cast edilir. O yüzden herkes son kısma kadar Boss’un Melee alanında kalmalı ve burada atak vermelidir. Tanklar sırtlarını sütuna vermeleri Boss’un sırtını ise Raid’e döndürmelidir.
Not: Eğer herkes Boss’un Melee alanına girmemiş ise “Concussion Mine” stack biriktirir. Stack arttıkça çok güçlü ataklar yersiniz.
-Addler: Addler ilk atakta alandadır sonrasında ise ara ara boşluklarda ortaya çıkarlar. Addler ortaya çıktığında arka sırada bulunan iki adet “Repair Droid” öncelikli olarak kesilmelidir. Ardından “Elite Droidler” (Sarı Yıldızlı) kesilir, sonrasında ise kalanları temizlenmelidir.
Not: Boss son kısma kadar duvar dibinde tutulacağı için fight sırasında gelen addler “Corner Pull”(Saklanarak üzerine çekme) metodu ile kesilir. Bu sırada alan yetenekleri kullanılacağından saldırı sırası değişebilir. O kısımda addlerin bir sıradan ziyade hepsinin hızlı bir şekilde ölmesi önemlidir.
Not: “Elite Addler” (Sarı Yıldızlı), Tanklar tarafından tutulur ve cast ettikleri “Missile Salvo” yeteneği interrupt edilir.
Not: “Repair Droidlerin” cast ettikleri heal yetenekleri interrupt edilmelidir.
Not: Tanklar, Boss’un yönünü addlerin geldiği boşluklara göre değiştirmelidirler. Örneğin; Boss, Sağ duvarda tutuluyor ve addler sol boşluktan geliyorsa Boss’u sol duvara götürmeliler.
Boss, Fight sırasında iki farklı moda bürünür. Bunlar Melee ve Range olarak isimlendirilir. Bu şekilde isimlendirilmelerinin sebebi; Boss, “Melee Modundayken” kullandığı yetenekler Melee (Massive Slam-Heavy Slash) Boss, “Range Modundayken” kullandığı yetenekler Range (Anti-Gravity Field-Chest Laser-Missile Barrage) olduğu içindir.

Melee Mod:

-Massive Slam: Alandaki herkese Aoe(Alan) vurur.
-Heavy Slash: Yetenek cast edildiğinde (Genellikle Tanklara cast etmesi beklenir) kullandığı kişini üzerinde Bleed isimli bir debuff bırakır. Cleanse edilebilir.

Range Mod:

-Anti-Gravity Field: Boss etrafında büyük kırmızı bir AoE(Alan) açar. Bu alanın dışına kaçılmalı. Eğer Boss’u tutan Tank bu alan içerisinde stun yemiş ise Tank Swap yapılmalı ve içinde kalan Tank defansif cooldown basmalıdır. İçerisinde stun yemişseniz “Stun Breaker” yetenekleriniz çalışmaz.
-Chest Laser: Genellikle Boss’u tutan kişiye cast eder(Tank’a). Cast bittiğinde “Tech” ismi verilen bir debuff bırakır. Cleanse edilebilir.
-Missile Barrage: Raiddeki her bir oyuncuya kırmızı AoE(Alan) açılır. Bu alandan kaçamazsınız. Yapılabilecek tek şey cooldown basıp Healerlara yardımcı olmak ve alanları üst üste getirmemektir.
Not: Mümkün olduğunca Boss’tan uzaklaşmadan alanları ayrı tutmaya çalışın. (Concussion Mine mekaniği yüzünden)

-Unified Beam: Boss’un son kısmına geçiş sürecidir. Bu kısımda Boss yükselir ve alanda ki dört boşluktan da karşılığına lazer saldırısı gerçekleştirir. Burada yapılması gereken şey herkesin duvar dibinde durması (Boss’a yüzü dönük olmayacak şekilde). Eğer bir şekilde ortada lazere maruz kaldıysanız çok yüksek atak yersiniz. Cooldown kullanılabilir. (Bu durum yine de tavsiye edilmez)
Not: Bu kısma geçiş süresinde bir grup add ortaya çıkabilir. Addleri mümkün olduğunca hızlı kesmelisiniz ve duvara yakın durmalısınız. Eğer Lazer casti başladığında addler hala yaşıyorsa görmezden gelin Lazer casti bittiğinde tekrar addleri dönersiniz.
Lazer kısmı bittikten sonra Boss alana geri döner ve döndüğü yerde tutulur. Atak burada verilir. Boss, Melee ve Range modlarına geçişlerini sürdürür. Sırtı Raid’e dönük bir şekilde tutulur. “Concussion Mine” casti gerçekleşmeyeceği için dağınık durulabilir. Bu kısımda Boss hızlı bir şekilde öldürülmelidir.

Video;


Dread Master Brontes
HP: 6,328,390
Story Mode için farklılığı:
İlk kısım için; Handler, Tanklara debuff vermez. Tank swap gerektirmez.
İkinci kısım için; -“Arcing Assault” yeteneği Tank swap gerektirmez.
-“Corrupted Clone’un” casti interrupt edilebilir.
-Energy Spheres(Küre) bulunmuyor.
Üçüncü kısım için; -Fingerlar hızlı ölmedikleri takdirde debuff bırakmaz
-Energy Spheres(Küre) bulunmuyor.
Dördüncü kısım için; Raiddekiler üzerinde herhangi bir stack birikmez ve Handler ortaya çıkmaz.

Mekanikler;

1.Kısım:

-Fingers of Brontes: Alanın herhangi bir kısmında ortaya çıkabilirler. Ortaya çıktıklarında hemen öldürülmeleri gerekiyor. “Pulse Beam” yeteneğini cast ederler ve yetenek healerların tutabileceği boyutta atak verirken eğer hızlı bir şekilde öldürülmezler ise “Focused Beam” cast ederler ve atağın boyutu healerların tutabileceğinden fazla olur.
-The Left and Right Hand of Brontes: Alanın solunda ve sağında çıktıkları konumdan alıyorlar isimlerini. Çıktıkları yerde Tanklar tarafından sırtı Raid’e dönük bir şekilde tutulurlar. Belli bir yüzdeye ulaştıklarında yerin içine girer ve farklı bir noktada tekrar dirilirler. Bu kısmı atlatmanın iki farklı yolu vardır. Birincisi; Main Tank sol Hand’i tutar ve tüm Dpsler, OffTankın tuttuğu sağ Hand’e saldırırlar. Ama bu metotta Tank Swap zor yapılabileceğinden iyi senkron olmuş takımlar tarafından kullanılmalıdır. İkinci yol ise ; Main Tank sol Hand’i , OffTank sağ Handi tutar. Handler yerin içine girdiklerinde hedefindeki tanka debuff bıraktığından Tank Swap mekaniği vardır. Raid Frame’e göre sol taraf sol Hand’e, sağ taraf sağ Hand’e atak verir. Amaç Handleri aynı anda yer altına göndermektir. Bu sayede Tanklar, swap için bulundukları konumdan çok uzaklaşmadan sürekli farklı Handleri tauntlayabilirler.

Geçiş Mekaniği:

Bu kısımda “Reach of Brontes” adı verilen Handlere benzeyen addler Raiddeki kişilerin ayaklarının dibinde karşılıklı olarak ortaya çıkar. Birbirleri arasında elektrik cast ederler. Bulundukları yerde de AoE(Alan) cast edilir. Hiçbir şekilde bu addlere saldırmamak gerekiyor. Kurtulmak için herkes mobil olarak hareket etmeli duvarlara yakın durmalıdır.(Olduğu yerde kalmamalıdır)

2. Kısım:

-Arcing Assault Yeteneği ve Tank Swap: Boss alanın tam ortasına iner ve atak yapmaya başlar. Main Tank her zaman olduğu gibi Boss’u sırtı Raid’e dönük olabilecek şekilde tutar. “Arcing Assault” yeteneği iki çeşittir. Birincisi; bir saniyelik casttir. Bu, Tanklar açısından çok önemli olmamakla birlikte bu yeteneği attığı kişi üzerinde stack biriktirir. Asıl önemli olan dört saniyelik caste sahip “Arcing Assaulttur”. Bu yetenek cast edildikten sonra diğer tank Boss’u tauntlamalıdır. Tanklar arasındaki koordinasyonun çok önemli olduğu bir süreç.
-Corrupted Clone: Boss fight devam ederken alanın üç farklı noktasında çıkabilir. (Boss’un sağı-solu ve arkasında) Clone geldiği zaman OffTank hemen ortaya çıktığı noktaya gidip tauntlamalıdır. Ardından tüm Dpsler Clone’a saldırmalıdır. Clone, “Charge” isimli bir yetenek cast eder.( Bu cast sırasında OffTankın tauntu almış olması gerekiyor) Ardından OffTank sırtını Raid’e doğru çevirerek bulunduğu noktada tutar ve Clone kesilir. Clone, rasgele iki kişiye “Corrupted Nanites” isimli debuff atar.
Not: Bu kısımda Mini Mapinizde maksimum Zoom-Out yapmanız tavsiye edilir.( Clone’un hangi tarafta çıktığını rahatlıkla görebilmek için
Not: Corrupted Clone’un attığı “Corrupted Nanites” debuffı cleanse edilebilir.
-Energy Spheres: Boss’un canı %65 civarlarında olduğunda ya da Boss “Your limitations must be explored” dediğinde bu küreler ortaya çıkar. Rasgele bir oyuncu ile bağ kurarlar. Raid’e yaklaştıkça yakınındakilere atak verir. Bağlı olduğu kişide stack biriktirir. Patlatılması ve mümkünse bağlı olduğu kişi tarafından patlatılması gerekmektedir. Bunun için birkaç farklı yol var. Bunlar;
-Eğer küre çıktığı gibi koşup patlatırsanız yüksek atak alırsınız.
-Eğer 20 stack veya üstünde patlatırsanız AoE(Alan) atağı alırsınız
-Cooldown basıp patlabilirsiniz.(Atak emen cooldown gerekli)
Not: Küreleri(Energy Spheres) patlatmak için 15+ stack birikmesini bekleyin. Sonrasında cooldown kullanarak patlatabilirsiniz.
Not: Küreleri Raid’e yakın bir noktada değil Raid'den uzak bir noktada patlatın. Aksi halde patlama tüm Raid'e vurur..

%50 Geçiş Mekaniği:

Boss %50 ye ulaştığında mor bir kalkan içerisine girer. Altında mavi bir AoE(Alan) açılır. Bunu gördüğünüzde Boss’un sağ tarafına doğru koşmanız gerekmektedir. Bunu yapmanızın sebebi Boss elektrik cast etmeye başlar ve herkes aynı noktaya koşar ise o noktadan bir tur atacak şekilde castini devam ettirir. (Sağ olmasının sebebi saat yönüne uygun olması) Cast başladığında sizin koşarak ulaştığınız noktada “Unshielded D-09 Droid” isimli addler ortaya çıkacak. Burada amaç Saat yönünü ele alırsak saat “1” yönünden başlayarak saat yönünde dönüp addleri temizlemektir. Çünkü cast eğer addlere ulaşırsa Raid ölür. Castin içinden geçmeye çalışırsanız bu sefer siz ölürsünüz. Mümkün olduğunca hızlı bir şekilde addler öldürülmeli.
Healer ve RDpsler arkadaki addleri CC'leyebilirler.(Uyutabilirler)..

3.Kısım:

Bu kısım ile birlikte Boss alandan uzaklaşır yerine ilk kısımdaki gibi iki (sağ ve sol ) Hand ve altı adet Finger ortaya çıkar. Main Tank sol, OffTank sağ Hand’i ortaya çıktığı yerde sırtı Raid’e dönük bir şekilde tauntlar. Raid Frame’in sol tarafı soldaki Fingerlara, sağ taraf ise sağdaki Fingerlara bölünür. Burada önemli olan Healerların kendi Frame’ine göre ortadaki Fingerların, Melee alanına girip atağı üzerlerine almalarıdır. Geriye kalan Dpsler de aynı şekilde bir adet Finger seçip Melee alanına girip hızlı bir şekilde atak vermeye başlarlar.
Not: Dpsler kendi Fingerı öldüyse önce kendi Frame’in deki Healer’a yardım etmeli. Ardından kendi Frame’in deki diğer Dpse yardım etmeli. Kendi Frame’i temizlenmiş ise diğer Frame deki addlere yardım etmelidir.
-Strike of Pain: Fingerlar tarafından “Spike of Pain” isimli mor AoE(Alan) atılmış kişi o alanın içinden çıkmalıdır.
Not: Bir Fingerın atağını üzerinize aldıysanız Focused Beams isimli atağından kurtulamazsınız. O yüzden Melee alanından çıkıp uzaklaşmaya çalışmayın. Kurtulmanın tek yolu o Finger’ın ölmesidir.
-Hand of Brontes: İlk kısımda canları belli bir değere düşüp kaybolan iki Hand tekrar ortaya çıkar. Yukarıda bahsedildiği gibi Main Tank sol Hand’i, OffTank sağ Hand’i tauntlar ve sırtını Raid’e çevirir. Burada önemli olan nokta Tanklar kendi alanlarında ortaya çıkan “Energy Spheresleri”(Küre) Handlerin cast ettiği “Slam” yeteneği ile patlatabilirler. Tek yapmaları gereken kürenin geldiği noktaya Hand’i çevirip “Slam” yeteneğini beklemek.
Not: Fingerlar öldükten sonra Handlerinde biran evvel öldürülmesi gerekiyor. Çünkü ortaya çıkan küreler Handler ölmediği sürece sürekli gelmeye devam edecek.
Not: Aynı anda kesilebilir veya OffTankın tauntladığı önce kesilir sonrasında diğer Hand kesilir. Önemli olan hızlı olması.

4. Kısım:

Boss tekrardan alana döner. Mor bir kalkan açar ve canını yükseltir casti bittikten sonra kalkan açılır ve fight başlar. Boss ile birlikte iki çapraz köşede iki farklı Hand ortaya çıkar. Yapılması gereken Boss’u Handlerden birinin olduğu tarafa çekmek ve orada atak vermek.
-Mor Alan: Boss rasgele bir oyuncuya Mor alan atar. Alanda durmamak gerekiyor.
-Manifest Supremacy: Boss kendisine atak verildiği sırada Raid’de ki kişiler üzerinde stack biriktirir.
Bu stack sayısı 10’a ulaştığında Handlerden birine dönüp canını %5 dolaylarına çekmeniz gerekiyor. Hand %5 cana indiğinde bir kalkan açar.(Tüm Raid bu kalkanın içinde olmalı) Bu sayede üzerinizde biriken stack yüzünden fazla atak yemezsiniz ve kalkan kırıldığında Hand ölür stackler sıfırlanır. Ardından diğer Handin olduğu tarafa doğru çekilir Boss ve 10 stack birikene kadar fight burada devam eder. 10 Stack olduğunda tekrardan Hand’e saldırılır ve kalkan açılır.
Not: Stack sayısı arttıkça Boss’un Raid’e uyguladığı atak artar.
Not: Kalkanın içindeyken herkes üst üste durabilir.
İkinci Hand öldükten sonra Boss’un hızlı bir şekilde öldürülmesi gerekiyor. Çünkü stackler birikmeye devam edecektir.
Not: Boss herhangi bir Dps veya Healer’a döndüğü anda tekrar tauntlanması gerekiyor. Yoksa yüksek ataklara maruz kalınır. (Tankların koordineli olması tavsiye edilir)

Video;


***Konu hazırlanırken kaynak olarak Dulfy kullanılmıştır. Emekleri için çok teşekkür ederiz..
Video kaynakları ve çekimleri için Bractwo Guildine çok teşekkür ederiz..
Son Düzenleme: 5 yıl 2 ay önce yazan Quagemy.
Sadece Kayıtlı kullanıcılar yazı yazabilir.
Şu kullanıcı(lar) Teşekkür etti: Alchar, Commannder, Snoozy
Sayfa oluşturma zamanı: 0.405 saniye

Kara Liste

Ortak kara listeye ulaşmak için buraya tıklayın

Üyelik Şartları

Üyelik Şart ve Koşullarını okumak için tıklayın